Usb Bellek Tamir Progrogramı'mı Vardı Bizim Sitede?
Usb Bellek Tamir Progrogramı'mı Vardı Bizim Sitede?
Selam arkadaşlar, bir zamanlar bizim sordum net'te USB bellek tamir programı vardı sanki acaba yanlışmı hatırlıyorum?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: Usb Bellek Tamir Progrogramı'mı Vardı Bizim Sitede?
bir sürü dosya vardı içinde bazen hiç tanımıyor pc bazen boş gösteriyor
Re: Usb Bellek Tamir Progrogramı'mı Vardı Bizim Sitede?
bilmiyorum türkçe güzel bir şey buldum ama buda tanımıyor, yani pc de takılı usb bellek olmadığını söylüyor


- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: Usb Bellek Tamir Progrogramı'mı Vardı Bizim Sitede?
Usb belleği takıp , klavyedeki Windows ve R tuşlarına basıp aşağıdaki komutu ver
Eğer görünmüyorsa , Usb belleği başka bir porta tak ve tejrar dene bazen portlara gelen elektrik azalabiliyor , yine görünmüyorsa Usb bellekte bir bozulma olabilir
Kod: Tümünü seç
diskmgmt.mscRe: Usb Bellek Tamir Progrogramı'mı Vardı Bizim Sitede?
denedim zaten başka portlarda,dediğinizide yaptım değişiklik yok, ama usb belleğin kırmızı ışığı yanıyor

