VideoReDo-TVSuite-H264-v4 Prgramında hata
-
timucinemrah
- Kilobyte1

- Mesajlar: 207
- Kayıt: 28 Ağu 2008, 03:04
- Teşekkür edildi: 8 kez
VideoReDo-TVSuite-H264-v4 Prgramında hata
VideoReDo-TVSuite-H264-v4 bu programı geçenlerde kurdum çok güzel çalışıyordu yannışlıkla update bastım yaparken iptal ettim daha sonra programı tekrar kurdum videoyu kesmek için prgrama sürüklediğimde hata alıyorum daha önceden böyle yapmıyordu daha sonra programı tekrar sildim regeditten bütün dosyalarını temizledim kurdum hala aynı hatayı alıyorum daha iç dosyalarmı kaldı bilmiyorum temizlemek için bir program varmı yada nasıl yapılacağı hakkında bilgisi olan varmı şimdiden teşekkürler bi program için format atmak istemiyorum.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 55009
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 21402 kez
- Teşekkür edildi: 12604 kez
-
timucinemrah
- Kilobyte1

- Mesajlar: 207
- Kayıt: 28 Ağu 2008, 03:04
- Teşekkür edildi: 8 kez
- GOG
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2553
- Kayıt: 03 Nis 2011, 14:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 20 kez
- Teşekkür edildi: 66 kez
- İletişim:
Re: VideoReDo-TVSuite-H264-v4 Prgramında hata
dosya açılamıyor diyor.VideoReDo TVSuite yazılımı total uninstall ve ya revo uninstall kaldırmayı deneyip sonra tekrar kurup deneyebilirsiniz.
- armorking
- Megabyte1

- Mesajlar: 877
- Kayıt: 27 Oca 2008, 18:54
Re: VideoReDo-TVSuite-H264-v4 Prgramında hata
Hata update ile ilgilu değil gibi. Ok dedikten sonrada sanırım kullanabiliyorsun yazilimi. Belirtilen dosya masa üstünde mi hala ?
-
timucinemrah
- Kilobyte1

- Mesajlar: 207
- Kayıt: 28 Ağu 2008, 03:04
- Teşekkür edildi: 8 kez
Re: VideoReDo-TVSuite-H264-v4 Prgramında hata
Video codec'lerle ilgili sorun var gibi görünüyor. Kayıt defterinden tam temizlenmeyen parçalar codec kurulumu sırasında hatalara neden olmuş olabilir. Sistemdeki codec artıklarını temizleyip kurulumu yeniden yapmalısın.
- armorking
- Megabyte1

- Mesajlar: 877
- Kayıt: 27 Oca 2008, 18:54
Re: VideoReDo-TVSuite-H264-v4 Prgramında hata
c: içerisinde program data klasörü var (ben deki win 7ye göre ) . orada ve bildigin benzeri dizinlerde bu programla ilgili ne varsa silin derim . olmadı sildikten sonra yeni baştan kurun. çünkü bu daha önce açtığınız bir videoyla ilgili dosyadaki kayda göre (log) bu hatayı veriyor bana kalırsa .


