Portable Program nasıl Yapılır
- GOG
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2551
- Kayıt: 03 Nis 2011, 14:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19 kez
- Teşekkür edildi: 60 kez
- İletişim:
Re: Portable Program nasıl Yapılır
yaP ile yapabılırsınız .ini dosyasına bılgılerı girerek, vpngate video çekicem ondan sonra onuda anlatırım.
- yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez
- GOG
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2551
- Kayıt: 03 Nis 2011, 14:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19 kez
- Teşekkür edildi: 60 kez
- İletişim:
Re: Portable Program nasıl Yapılır
yaP ile VPNGate Portable Yapmak
Video'yu BB FlashBack ile çektiğim için indirip izlemenizde daha çok fayda var youtube atınca sağlıklı çalışmıcak sanırım.16 dk olduğundan boyut büyük olabilir kusura bakmayın :D.
Video'yu BB FlashBack ile çektiğim için indirip izlemenizde daha çok fayda var youtube atınca sağlıklı çalışmıcak sanırım.16 dk olduğundan boyut büyük olabilir kusura bakmayın :D.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53904
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19709 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
Re: Portable Program nasıl Yapılır
Eline sağlık , adım adım anlatım hoş olmuş ,bu arada birşey dikkatimi çekti neden Regshot un biraz sıkıntılı olan türünü kullanıyorsun ? istersen RegShot2 Unicode 2.0.1.70 yi bir dene
Regshot 1.9.0.7
http://sourceforge.net/projects/regshot/
RegShot2 Unicode 2.0.1.70
http://www.wincert.net/forum/files/file ... 2-unicode/
Download 32-bit
https://sites.google.com/site/webupload ... edirects=0
Download 64-bit
https://sites.google.com/site/webupload ... edirects=0
İlaveten anlatımın sonunda keşke sitemizi temsil eden bir logo veya sadece https://www.sordum.net gibi birşey yazssaydın reklam olurdu (genelde bunu yaparlar) , ayrıca yaptığın portable yazılımı da paylaşman daha iyi olurdu diye düşünüyorum , son husus ise Portable VPN isteyenleri ilgilendiriyor uzunca bir süredir gerektikçe portable VPN kullanırım hangisi derseniz:
https://www.sordum.net/13579/psiphon-3-p ... n-yazilmi/
Tekrar teşekkürler
Regshot 1.9.0.7
http://sourceforge.net/projects/regshot/
RegShot2 Unicode 2.0.1.70
http://www.wincert.net/forum/files/file ... 2-unicode/
Download 32-bit
https://sites.google.com/site/webupload ... edirects=0
Download 64-bit
https://sites.google.com/site/webupload ... edirects=0
İlaveten anlatımın sonunda keşke sitemizi temsil eden bir logo veya sadece https://www.sordum.net gibi birşey yazssaydın reklam olurdu (genelde bunu yaparlar) , ayrıca yaptığın portable yazılımı da paylaşman daha iyi olurdu diye düşünüyorum , son husus ise Portable VPN isteyenleri ilgilendiriyor uzunca bir süredir gerektikçe portable VPN kullanırım hangisi derseniz:
https://www.sordum.net/13579/psiphon-3-p ... n-yazilmi/
Tekrar teşekkürler
- GOG
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2551
- Kayıt: 03 Nis 2011, 14:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19 kez
- Teşekkür edildi: 60 kez
- İletişim:
Re: Portable Program nasıl Yapılır
regshot portableapps.com gelen sümünü kullanıyorum abi hiç dikkat etmemiştim saolsın.BB FlashBack ile yaptığım için çok sıkıntı cıktı video nasıl yayınlasamla ilgili youtube koyunca duraksamalar filan sıkıntıydı gece 4 kadar uyumadım 4 den civarı upload ettim hiç aklımada gelmedi sonradan dank etti ama kusura bakmayın diğer videolar da dikkat ederim.yazılımı bilerek paylaşmadım neden dersenız biraz kendılerı bişeyler yapsın bize sunmaları istedim yoksa ben bunu yaparım ama benım yaptıgımı kullanırlar ve eğitici bir video olmaz kanatimce.Son paylaştığınız yazılımı bende deneyim bakalım teşekkürler.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53904
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19709 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
- yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez
Re: Portable Program nasıl Yapılır
Güzel bilgiler sunmuşsun. Eline sağlık. Başlığı Sık kullanılanlara ekledim
-
lions_21
- Byte3

- Mesajlar: 104
- Kayıt: 25 Nis 2009, 02:56

