Formun sessiz sedasiz üyelerinden birisi olarak 8 yil olmus ben üye olali, cok faydasini gördüm
bütün üyelere paylasimda ve yardimda bulunan arkadaslara özellikle velociraptor a cok tesekkürler.
internette paylasimlarina bilgisine güvendigim tek site
Sordum`da (windows hekimin'de) 8 sene
- cespir
- Byte2

- Mesajlar: 61
- Kayıt: 22 Haz 2006, 14:25
- cinsiyet: Erkek
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53907
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19713 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
Re: Sordum`da (windows hekimin'de) 8 sene
Vay canına cidden okadar olmuş , hatırlatma için teşekkürler , iyiki varsınız
- GOG
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2551
- Kayıt: 03 Nis 2011, 14:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19 kez
- Teşekkür edildi: 60 kez
- İletişim:
Re: Sordum`da (windows hekimin'de) 8 sene
ben o kadar eski değilim ama inşallah daha nice sekizler görürüz hep birlikte :D
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53907
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19713 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
- yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez
Re: Sordum`da (windows hekimin'de) 8 sene
Gerçekten kaliteli bir yer neredeyse bilgisayarı buradan öğrendim diyebilirim


