klasör görünümleri

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
Kullanıcı avatarı
cetoxim
Byte2
Byte2
Mesajlar: 70
Kayıt: 21 Eki 2012, 12:46
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

klasör görünümleri

Mesaj gönderen cetoxim »

aynı klasör içerindeki bütün dosyaların aynı görünümde olmasını ayarlamaya çalışıyorum ama bir türlü bulamadım. örneğin resimlerimin bulunduğu klasörlerin tamamının görünümünün en yüksek görüntüde olmasını istiyorum. bunu yapabilmek için de tüm klasörlere tek tek girmem gerekiyor. daha basit, pratik bir yolunu arıyorum. yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
Kullanıcı avatarı
GOG
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2551
Kayıt: 03 Nis 2011, 14:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19 kez
Teşekkür edildi: 60 kez
İletişim:

Re: klasör görünümleri

Mesaj gönderen GOG »

xyplorer kullan.Resimden gösterdigim yerden seç nasıl büyüklük istedigini.
link:http://www.xyplorer.com/free.php

Resim
Kullanıcı avatarı
cetoxim
Byte2
Byte2
Mesajlar: 70
Kayıt: 21 Eki 2012, 12:46
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: klasör görünümleri

Mesaj gönderen cetoxim »

direkt explorer ile tümleşik olsaydı daha iyi olurdu. bir deneyeyim.
edit: gerçi bunun yerine adobe bridge kullanmak daha kolaymış :)
Kullanıcı avatarı
GOG
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2551
Kayıt: 03 Nis 2011, 14:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19 kez
Teşekkür edildi: 60 kez
İletişim:

Re: klasör görünümleri

Mesaj gönderen GOG »

ben sadece öneride bulundum genel olarak sizin istediginiz sanırım resim görünlüleyici bunun içinde XnView öneririm.
Link:http://www.xnview.com/en/xnview/
Cevapla