klasör görünümleri
klasör görünümleri
aynı klasör içerindeki bütün dosyaların aynı görünümde olmasını ayarlamaya çalışıyorum ama bir türlü bulamadım. örneğin resimlerimin bulunduğu klasörlerin tamamının görünümünün en yüksek görüntüde olmasını istiyorum. bunu yapabilmek için de tüm klasörlere tek tek girmem gerekiyor. daha basit, pratik bir yolunu arıyorum. yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
- GOG
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2551
- Kayıt: 03 Nis 2011, 14:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19 kez
- Teşekkür edildi: 60 kez
- İletişim:
Re: klasör görünümleri
xyplorer kullan.Resimden gösterdigim yerden seç nasıl büyüklük istedigini.
link:http://www.xyplorer.com/free.php

link:http://www.xyplorer.com/free.php

Re: klasör görünümleri
direkt explorer ile tümleşik olsaydı daha iyi olurdu. bir deneyeyim.
edit: gerçi bunun yerine adobe bridge kullanmak daha kolaymış :)
edit: gerçi bunun yerine adobe bridge kullanmak daha kolaymış :)
- GOG
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2551
- Kayıt: 03 Nis 2011, 14:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19 kez
- Teşekkür edildi: 60 kez
- İletişim:
Re: klasör görünümleri
ben sadece öneride bulundum genel olarak sizin istediginiz sanırım resim görünlüleyici bunun içinde XnView öneririm.
Link:http://www.xnview.com/en/xnview/
Link:http://www.xnview.com/en/xnview/

