Windows 7'ye Win+X Menüsünü Ekleyelim

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
kefir
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 224
Kayıt: 27 Haz 2013, 18:58
Teşekkür edildi: 1 kez

Windows 7'ye Win+X Menüsünü Ekleyelim

Mesaj gönderen kefir »

Resim

Bildiğiniz gibi windows 8 ile beraber bir yenilik daha geldi.Bu yenilik Win+X tuşlarına tıkladığınızda lazım
olabilecek tüm araçlara ulaşa biliyorsunuz.Bu özelliği windows 7'de de uygulamak isterseniz bu aracı kullana bilirsiniz.

http://fc08.deviantart.net/fs70/f/2012/ ... 4vie2z.zip
Kullanıcı avatarı
armorking
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 877
Kayıt: 27 Oca 2008, 18:54

Re: Windows 7'ye Win+X Menüsünü Ekleyelim

Mesaj gönderen armorking »

tesekkürler.
Kullanıcı avatarı
levent34
Bit
Bit
Mesajlar: 23
Kayıt: 26 Eki 2015, 01:21
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Windows 7'ye Win+X Menüsünü Ekleyelim

Mesaj gönderen levent34 »

teşekkürler
Kullanıcı avatarı
yesilaygunes
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2305
Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 14 kez

Re: Windows 7'ye Win+X Menüsünü Ekleyelim

Mesaj gönderen yesilaygunes »

Windows 10 da bu var mı? Bunun Türkçesi olsa daha güzel olurdu.
Kullanıcı avatarı
cankusa
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1885
Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
Teşekkür etti: 33 kez
Teşekkür edildi: 32 kez

Re: Windows 7'ye Win+X Menüsünü Ekleyelim

Mesaj gönderen cankusa »

Türkçe olarak yapamazmısınız
Cevapla