İnternet Reklamları

Cevapla
Kullanıcı avatarı
sevilaycali
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 354
Kayıt: 23 Şub 2011, 16:04
Teşekkür etti: 3 kez
Teşekkür edildi: 3 kez

İnternet Reklamları

Mesaj gönderen sevilaycali »

Sürekli merak etmişimdir ama bir türlü cevabını bulamadım, bilen varsa açıklayabilir mi?
Şimdi internet siteleri reklam alıyor. Alsın tabi hatta sevidiğim siteler para kazansın diye tıklıyorumda.
1- tıklamasak para kazanıyorlar mı? mesela google reklamları tıklanmadan para veriyormu?
2- bazı siteler de tıklamasamda reklam açıyor ve ben buna gıcık oluyorum bir yerde şöyle diyor
Görüntüleme başına 0.00057$ ödeme yapılır.5$'a ulaştığınızda ödeme yapılır.
kısaca 10000 kişi gelecek 5 $ verecek. sanırım .
günde 10 kişi gelir gelmez bir sitede 1000 günde dolar dolmaz bu kota bu yüzden ziyaretçi kaçırmaya değiyormu ?

benim bilmediğim bir noktamı var.?

diyeceksiniz günde 1000 kişi geliyor , tamamda hepsi tıklıyormu ki %2 bilemedin %3 tıklar
hadi günde 100 000 kişi gelsin bunla uğraşacağına sponsor reklam al o zaman ?
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: İnternet Reklamları

Mesaj gönderen ney_bey »

buna en sağlıklı cevabı adminimiz verir
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53906
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: İnternet Reklamları

Mesaj gönderen velociraptor »

1. Google reklamları tıklamadan para vermez , hatta tıklananların bir kısmını geçersiz tık sayarlar ve ödemezler bugüne kadar googlede kalan param 500 EURO civarıdır , Şeytani yöntemlerle bu paranın üstüne yattılar , hatta bunun türkiyedeki net ismi : Dolandırıcılıktır . zamanında nasıl vergi kaçırdıklarını ve dolandırıcılıkta ne çeşit yöntemler uyguladıklarını anasayfada yazmıştım - elbette benim gördüğüm ve başıma geldiği kadarını (O nedenle sordum birdaha adsense yüzü göremedi)

2. Reklam geliri genellikle tıklama bazlı verilir , görüntülenme temelli reklam kullanana ben rastlamadım , kendim kullanmadım çevremde de kullanan yok (zaten okadar ziyaretçiye okadar az para birde bunun bir kısımı yolda alırlar ele hiçbirşey geçmez)
Adamlar hiç yoktan iyidir deyip bu tarz reklamcılığa yöneliyor olabilir (Sadece bir tahmin) , ben ziyaretçi kaçırmaya değmeyeceği kanaatindeyim , bu arada Günlük 5000 ziyaretçiden az sitelerden Pek gelir elde edilmez , kazanan varsada demekki benim bilmediğim bazı şeyleri biliyordur ,ayrıca Türkçe içerikli sitelerden , yabancı içerikli sitelere nazaran oldukça düşük gelir elde edilir , türkçe içerikte bir tık 0,02 - 0,03$ iken yabancı içerikte 0,30 -0,40$ civarı olabiliyor , O nedenle bizim türkler işin üçkağıdını bulmuşlar yabancılara ücret ödeyip içerik yazdırtıyorlar , mesela aşağıdaki linkteki arkadaşın anlattıklarının hiçbirini kendisinin yaptığını sanmıyorum (Aynı yazıyı birçok sityede görebilirsiniz) içinde bazı doğruluk payı olan kısımlar olabilr ama bu iş bukadar kolay değil
http://www.cssimbenim.com/google-adsens ... n-sirlari/
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: İnternet Reklamları

Mesaj gönderen ney_bey »

bilgilendirme için teşekkürler usta
Kullanıcı avatarı
sevilaycali
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 354
Kayıt: 23 Şub 2011, 16:04
Teşekkür etti: 3 kez
Teşekkür edildi: 3 kez

Re: İnternet Reklamları

Mesaj gönderen sevilaycali »

teşekkürler
Kullanıcı avatarı
accept
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 2078
Kayıt: 26 May 2013, 16:17
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: İnternet Reklamları

Mesaj gönderen accept »

internet ilk çıktığında radyo frekansı ile yayın yapmayı düşünmüşler.
aslında parasız ücretsiz kullanmayı dağıtmayı planlamışlar
bedava frekans üzerinden yada buna benzer tarz şeyler.
sonra bunu bir şekilde bir anda rafa kaldırmışlar.
STAN
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 384
Kayıt: 22 Mar 2011, 13:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: İnternet Reklamları

Mesaj gönderen STAN »

belki bilgisayarların fiyatı radyo kadar olsaydı yapılırdı o dediğin
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: İnternet Reklamları

Mesaj gönderen ney_bey »

yoğun bir kullanımı olan hiçbir şeyi ücretsiz yapmazlar , hele birde TC de yaşıyorsanız üzerine bir o kadarda vergi yüklerler ( devamı edeceğimde sinir katsayım yükseliyor )

sadece eve gelen fatura haram zıkkım olsun

Resim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53906
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: İnternet Reklamları

Mesaj gönderen velociraptor »

Sanırım internet faturası ?
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: İnternet Reklamları

Mesaj gönderen ney_bey »

evet usta internet
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53906
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: İnternet Reklamları

Mesaj gönderen velociraptor »

bende 70 Tl ödüyorum malesef gerçi 400 dk bedeva telefon içinde ama yinede pahalı
Kullanıcı avatarı
accept
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 2078
Kayıt: 26 May 2013, 16:17
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: İnternet Reklamları

Mesaj gönderen accept »

fatura evet.
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: İnternet Reklamları

Mesaj gönderen ney_bey »

velociraptor yazdı: 400 dk bedeva telefon içinde
benim evdeki internetde telefon da yok , pahalıda ne demek düpedüz soygun birde diyorlar her eve internet diye ulan adiler adam 800 tl maaşla 70 tl nete nasıl versin
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53906
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: İnternet Reklamları

Mesaj gönderen velociraptor »

bu devran böyle gelmiş böylede gideceğe benziyor malesef
Cevapla