Windows 7 kurulum sorunu.
-
zaf3r
- Bit

- Mesajlar: 6
- Kayıt: 22 Oca 2014, 13:47
Windows 7 kurulum sorunu.
Bilgisayarım exper laptop windows 7 starter işletim sistemi kurulu bir kaç gün önce acmaya çalıştım bilgisayar acılıyor fakat siyah ekranda takılı kalıyor format atmayı denedim ama bir türlü atamadım çünkü kurulum başlıyor'da takılı kalıyor kurulum devam etmiyor 3 tane ayrı windows 7 cd'si ile denedim ama sonuç yine aynı ne yapmam gerekiyor yardımcı olursanız cok sevinirim simdiden teşekür ederim.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53924
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19745 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: Windows 7 kurulum sorunu.
Laptopunuzun Recovery (Kurtarma) bölümünden sistemi eski haline getiremiyormusunuz , B,ldiğim kadarı ile hemen hemen bütün laptoplarda bu bölüm mevcuttur
-
zaf3r
- Bit

- Mesajlar: 6
- Kayıt: 22 Oca 2014, 13:47
Re: Windows 7 kurulum sorunu.
Kurtarma yapabilmem için bilgisayarın açılıyor olması gerekmiyormu peki başka yolu var ise ben bilmiyorum yardımcı olurmusunuz.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53924
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19745 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: Windows 7 kurulum sorunu.
Bilgisayar açılırken F8 tuşuna sürekli basın sonra bir ekran gelecek oradan bilgisayarı onarın bölümünün çıkması gerek oraya giriş yapınca ekrana iki arayüz gelecek onları da geçince bir liste çıkması gerek buradaki listede en altta windowsu tekrar yükle başlığına basarak işlemi tamamlayabilirsin (eğer recovery de bir sıkıntı yoksa)
ilaveten bakınız:
https://www.sordum.net/2090/asus-laptop- ... -olabilir/
ilaveten bakınız:
https://www.sordum.net/2090/asus-laptop- ... -olabilir/
-
zaf3r
- Bit

- Mesajlar: 6
- Kayıt: 22 Oca 2014, 13:47
Re: Windows 7 kurulum sorunu.
Sadece windows bellek tanıma aracı - boot menu ve options a giriş yapabiliyorum bunların dışında herhangi bişe yok f8 komutu işe yaramıyor yani.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53924
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19745 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: Windows 7 kurulum sorunu.
O menülerin altında da kurtarma ile ilgili birşey yoksa recovery bölümü olmayabilir
muhtemelen Kurtarma dvdleri vermiş olmalılar (gerçi elinizde olsa denerdiniz) ,
bu durumda DVD den kurmak yerine USB den kurulum yapmayı deyin ,
http://www.pendrivelinux.com/yumi-multi ... b-creator/
eğer yine olmazssa ve HDD te bir sıkıntı yoksa üstte sonda verdiğim linkteki yöntemi de deneyebilirsiniz
muhtemelen Kurtarma dvdleri vermiş olmalılar (gerçi elinizde olsa denerdiniz) ,
bu durumda DVD den kurmak yerine USB den kurulum yapmayı deyin ,
http://www.pendrivelinux.com/yumi-multi ... b-creator/
eğer yine olmazssa ve HDD te bir sıkıntı yoksa üstte sonda verdiğim linkteki yöntemi de deneyebilirsiniz
-
zaf3r
- Bit

- Mesajlar: 6
- Kayıt: 22 Oca 2014, 13:47
Re: Windows 7 kurulum sorunu.
Şuan deniyorum harddisk'ki söktüm bütün bunları uyguladıktan sonra sonucu yazıcam :)
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53924
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19745 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: Windows 7 kurulum sorunu.
Umarım işe yarar , ama yinede USB den windows kurmayı bir deneyin derim
-
zaf3r
- Bit

- Mesajlar: 6
- Kayıt: 22 Oca 2014, 13:47
Re: Windows 7 kurulum sorunu.
İlk göndermiş oldugun linkteki pek sonuç vermedi suan usb'den formatı denicem umarım bu işe yarar
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53924
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19745 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: Windows 7 kurulum sorunu.
zaten o da işe yaramaz ise HDD te bir sıkıntı olabilir , USB den format için aşağıdaki yazılar gerekli olabilir
1. DVD /CD den iso kalıbı oluşturun
https://www.sordum.net/5895/cd-den-iso-k ... o-creator/
2. Herhangi bir iso yu USB ye bootlu yazdıralım
https://www.sordum.net/11468/herhangi-bi ... azdiralim/
3. Olurda Bios usb den boot etmeye izin vermezsse
https://www.sordum.net/9025/biosumuz-mus ... ot-edelim/
1. DVD /CD den iso kalıbı oluşturun
https://www.sordum.net/5895/cd-den-iso-k ... o-creator/
2. Herhangi bir iso yu USB ye bootlu yazdıralım
https://www.sordum.net/11468/herhangi-bi ... azdiralim/
3. Olurda Bios usb den boot etmeye izin vermezsse
https://www.sordum.net/9025/biosumuz-mus ... ot-edelim/
-
zaf3r
- Bit

- Mesajlar: 6
- Kayıt: 22 Oca 2014, 13:47
Re: Windows 7 kurulum sorunu.
Denemedigim kalmadı sonuç aynı sürekli kurulumda takılı kalıyor usb'den de aynı şekilde takılı kalıyor yeni bir harddisk alsam sorun çözülürmü peki
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53924
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19745 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: Windows 7 kurulum sorunu.
Şu an Windows açılmıyor ve Windows kurulmuyor anladığım kadarı ile , acaba biri bios ayarlarını mı kurcaladı ve buna neden olan bir şey yaptı ,
1. Öncelikle Bios girip fabrika ayarlarına döndürün bakalım işe yarayacakmı
2. Üstteki işe yaramazssa ve eğer fiziksel bir bozulma yoksa ve buna bir Bad sector yolaçıyorsa belkide hiren's boot CD yardımcı olabilir aşağıdaki linkten indirip bir cd ye yazdırın
http://www.hirensbootcd.org/download/
sonrasında çalıştırıp aşağıdaki anlatımdaki resimleri takip ederek uygulayın
http://jai-fixyourpc.blogspot.com.tr/20 ... -hard.html
1. Öncelikle Bios girip fabrika ayarlarına döndürün bakalım işe yarayacakmı
2. Üstteki işe yaramazssa ve eğer fiziksel bir bozulma yoksa ve buna bir Bad sector yolaçıyorsa belkide hiren's boot CD yardımcı olabilir aşağıdaki linkten indirip bir cd ye yazdırın
http://www.hirensbootcd.org/download/
sonrasında çalıştırıp aşağıdaki anlatımdaki resimleri takip ederek uygulayın
http://jai-fixyourpc.blogspot.com.tr/20 ... -hard.html
-
tarkacar07
- Bit

- Mesajlar: 1
- Kayıt: 22 Ara 2014, 18:52
