BİNCANLA SEVİYORUM TÜRKİYEMİ-ORHAN AFACAN

Diğer bölümler ile alakasız konular buraya
Cevapla
ORHAN AFACAN
Bit
Bit
Mesajlar: 5
Kayıt: 05 Ara 2013, 22:13

BİNCANLA SEVİYORUM TÜRKİYEMİ-ORHAN AFACAN

Mesaj gönderen ORHAN AFACAN »

BİN CANLA SEVİYORUM TÜRKİYE’Mİ-



Bin canla seviyorum Türkiye’mi

Dirilir, dirilir de ölürüm ben

Çok özel yaratmış Hak bedenimi

Ancak Türkiye’mle örtünürüm ben.



Sakarya nehrinden Dicle, Fırat'a

Sağanak, sağanak dökülürüm ben.

Âliyle kardeştir Ökkeş, Rıfat’a

Zengin nüfus, zengin bir kültürüm ben-



İstanbul aşkıyla Fatih olurum.

Dağları Çağlara götürürüm ben

Kocatepe’de mevzii bulurum

‘’Akdeniz’i ilk hedef’ ’görürüm ben.



Söğütlü Osman’ım, kayı boyundan

Kur’an’ aşkıyla büyütülürüm ben.

Çekinmem, korkmam en kötü oyundan

Düşmanın gözünde iz sürürüm ben



Toprağa tohumdur alın terlerim—

Zemzem kadar bereketli, gürüm ben

Resulün ‘’aguş’ açtığı askerim

Ezelden beridir hür, özgürüm ben...





Dört mevsimde çiçek acar bahçemde

Dostluğa, sevgiye gömülürüm ben.

Laz,Kürt,İstanbul kokusu lehçemde

Aruz, aruz kalbe örülürüm ben



Cephede kahraman, devlette memur

Okulda öğrenci görülürüm ben

Çalışmamla olur vatanım mamur

Takdirde edilir, övülürüm ben.



Misafir perverim, ikramım boldur

Bir lokma ekmeği bölüşürüm ben.

Mevlana’yla, Yunus gittiğim yoldur.

Yaratılmışı hep hoşgörümüm ben

ORHAN AFACAN
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11967 kez

Re: BİNCANLA SEVİYORUM TÜRKİYEMİ-ORHAN AFACAN

Mesaj gönderen velociraptor »

paylaşım için teşekkürler , aramıza hoşgeldiniz
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: BİNCANLA SEVİYORUM TÜRKİYEMİ-ORHAN AFACAN

Mesaj gönderen ney_bey »

teşekkürler
Kullanıcı avatarı
yesilaygunes
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2305
Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 14 kez

Re: BİNCANLA SEVİYORUM TÜRKİYEMİ-ORHAN AFACAN

Mesaj gönderen yesilaygunes »

Güzel şiir Yüreğine sağlık
ORHAN AFACAN
Bit
Bit
Mesajlar: 5
Kayıt: 05 Ara 2013, 22:13

Re: BİNCANLA SEVİYORUM TÜRKİYEMİ-ORHAN AFACAN

Mesaj gönderen ORHAN AFACAN »

ilgi ve alakanıza teşekkürler.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15159
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2509 kez
Teşekkür edildi: 5311 kez

Re: BİNCANLA SEVİYORUM TÜRKİYEMİ-ORHAN AFACAN

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Güzel Güzel bu forumda tek şair artık ben değilim yanıma bir forumdaş geldi.....!
ORHAN AFACAN
Bit
Bit
Mesajlar: 5
Kayıt: 05 Ara 2013, 22:13

Re: BİNCANLA SEVİYORUM TÜRKİYEMİ-ORHAN AFACAN

Mesaj gönderen ORHAN AFACAN »

memnun oldum
Cevapla