
yol parası
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11955 kez
Re: yol parası
eski zamanlarda (belkide 30 -40 yıl önce bile) insanların çoğunda bu dürüstlük varmış diye duyuyorum gittikçe bozulan bir nesil ortaya çıkıyor gibi görünüyor inşallah ben yanılıyorumdur
Re: yol parası
yanıldığını sanmam usta,, sokakta yüz kişiye sorsan yüzü de ben verirdim der ancak asl olan yüzde doksanı bana göre yalan söylemiştir ,, yüz kişiden doksanı vermez onu verir durum bu bence


