
2014 Ocak ayının ortalarında çıkması beklenen Windows 8.2 Yine 8.0 kullanıcılarına 8.1 güncellemesi gibi geleceği biliniyor.
Windows 8.2 Ücretsiz şekilde güncellenebilecek ve çoğu kişinin Windows 8.0 kullanır iken güncelleme ile beklediği başlangıç menüsü ve çubuğu 8.1 ile sadece Başlangıç Simgesi getirilirken çoğu kullanıcıyı hayal kırıklığına uğraşmıştı.
Artık microsoft'a iletilen geri bildirimler ile başlangıç menüsü ve Başlangıç menüsü Windows 7 ve önce ki sürümler gibi(bilindiği gibi) karşınıza çıkmış olacak.
İE11 sayfa ağır yüklemeleri gibi bir çok hatanın düzeltilmesi ve daha hızlı hale getirilmesi bekleniyor.
O değilde microsoft iyi sömürü yapıyor.Sanırım bundan sonra işletim sistemleri ömrü 6 ay gibi görünüyor.






