Windows 8.2 Geliyor

PC ve Teknoloji dünyasından son haberlere buradan ulaşabilirsiniz.
Cevapla
STAN
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 384
Kayıt: 22 Mar 2011, 13:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Windows 8.2 Geliyor

Mesaj gönderen STAN »

Resim

2014 Ocak ayının ortalarında çıkması beklenen Windows 8.2 Yine 8.0 kullanıcılarına 8.1 güncellemesi gibi geleceği biliniyor.
Windows 8.2 Ücretsiz şekilde güncellenebilecek ve çoğu kişinin Windows 8.0 kullanır iken güncelleme ile beklediği başlangıç menüsü ve çubuğu 8.1 ile sadece Başlangıç Simgesi getirilirken çoğu kullanıcıyı hayal kırıklığına uğraşmıştı.

Artık microsoft'a iletilen geri bildirimler ile başlangıç menüsü ve Başlangıç menüsü Windows 7 ve önce ki sürümler gibi(bilindiği gibi) karşınıza çıkmış olacak.

İE11 sayfa ağır yüklemeleri gibi bir çok hatanın düzeltilmesi ve daha hızlı hale getirilmesi bekleniyor.
O değilde microsoft iyi sömürü yapıyor.Sanırım bundan sonra işletim sistemleri ömrü 6 ay gibi görünüyor.
Kullanıcı avatarı
yesilaygunes
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2305
Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 14 kez

Re: Windows 8.2 Geliyor

Mesaj gönderen yesilaygunes »

Windows 8.1 eski oyunları oynatmıyor. ayrıca internet explorer 9 10, 11 sürümleri son derece başarız. Chrome ile IE11 karşılaştırılamayacak kadar fark var. En başta internet tarayıcısında düzeltme gerekiyor bence.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53935
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19760 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Re: Windows 8.2 Geliyor

Mesaj gönderen velociraptor »

Yeni bir Vista vakası daha :)
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: Windows 8.2 Geliyor

Mesaj gönderen ney_bey »

ben daha XP den vazgeçemedim be ne hız
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53935
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19760 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Re: Windows 8.2 Geliyor

Mesaj gönderen velociraptor »

birşey çok yamanıyorsa bilinki Microsoft ; ben bu işi beceremedim demek istiyor
Kullanıcı avatarı
GOG
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2551
Kayıt: 03 Nis 2011, 14:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19 kez
Teşekkür edildi: 60 kez
İletişim:

Re: Windows 8.2 Geliyor

Mesaj gönderen GOG »

Bence metro menu gitmesin benım çok hoşuma gitti.Gereksız sistemi yoran dock'lardan kurtulmuş olduk metro menusu sayesinde.Tamamen kaldırmak da yanlış olur.Kurulumda kullanıcıya sorsa biz seçsek keşke o zaman daha tatmın edici olur her kez için.
Kullanıcı avatarı
yesilaygunes
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2305
Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 14 kez

Re: Windows 8.2 Geliyor

Mesaj gönderen yesilaygunes »

Metro arayüzünü kaldırmazlar geliştirirler.Metro arayüzünü Anroid görünümüne kavuştururlar
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53935
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19760 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Re: Windows 8.2 Geliyor

Mesaj gönderen velociraptor »

en başta kullanıcıya seçme hakkı verilecekti , hata burada yapıldı , metro arayüzü tamamen dokunmatik ekran cep telefonları yada dokunmatik ekranlı herhangi bir cihaz için için optimize edilmiş bir arayüz (ki bu arayüz Windows 8 den çok çok önceleri cep telefonlarında yeralıyordu) , Microsoft un hatası burada başladı , kullanıcıyı yok varsaydı , ben yaparım kullanmak zorundalar mantığı , evet belki ilerde metro arayüzü bir gereklilik olabilir (klavyeler , fareler kalkar ...) ama henüz çok erken bunu görememek için Microsoftun nasıl bir kibir içerisinde olmuş olması gerekiyor bilemiyorum , Bence Metro arayüzünde seçenek sunmamaları zamanlama olarak yanlıştı
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15194
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2517 kez
Teşekkür edildi: 5331 kez

Re: Windows 8.2 Geliyor

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

En iyi Windowslar 7 ve XP ......!Microsoft NT6 Kernel çekirdeğini değiştirmediği sürece çıkaracağı tüm windows sürümleri sakat doğacaktır......!
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3845
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Re: Windows 8.2 Geliyor

Mesaj gönderen loveme »

Hep yenilikleri düşünüp windowsları yeniliyorlar ama kullanıcıyı ilgilendiren programlar için bir o kadar uğraştıryorlar ve tam oturmadan sistemler programların çalışmasında zaman alıyor.
Kullanıcı avatarı
accept
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 2078
Kayıt: 26 May 2013, 16:17
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: Windows 8.2 Geliyor

Mesaj gönderen accept »

görünüm halledilebilir işler sanırım onlar için.
windows yazılımı ile donanım tam uyuşma sorununa dair bir yenilik yapsınlar.
windows bir iş yaparken işlemcci,ram,grafik kart vb. aynı anda kullanıyor.
sistem çok yavaş oluyor.
zaten onlar zamanında yazılım firmalarını bana uyacaksınız diye şart koştular ve donanımçılar donanımlarını hep windows eksenli piyasaya sürüyorlar ama bu işlemle piyasada tekel olma için yaptılar.
linux,inux sistemleri gibi olsalar.
Cevapla

“Teknoloji ve bilim haberleri” sayfasına dön