
ilgisayarınızı her kapattığınızda önemli dosyalarınızı yedeğini almak ister misiniz.O zaman bu işlemi hiç bir program kullanmadan yapa bilirsiniz.
Bunun için ilk olarak bir .bat dosyası oluşturmamız gerekiyor.Ben "C" sürücüsünde bulunan Dosyalarım klasörünü her bilgisayarı kapatmak istediği de "E" sürücüsünde bulunan Yedekler klasörüne yedeklemek istiyorum.
Kod: Tümünü seç
Copy C:\Dosyalar\*.* E:\Yedekler\1-Başlat - arama satırı - gpedit.msc yazın ve çıkan sonuca tıklayın.

2-Açılan pencerede sırayla Bilgisayar Yapılandırma - Windows Ayarları - Komut Dosyaları seçeneğine
tıklayın.Sağ tarafta bulunan Kapat seçeneğine tıklayın.

3-Açılan pencerede Ekle... seçeneğine tıklayın.

4-Açılan pencerede Gözat... seçeneğine tıklayın ve oluşturduğumuz .bat dosyasını gösterin.

5-Tamam/Uygula/Tamam deyin.





