Harddisklerinizin kullanımını kapatın

Windows 8 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
Kullanıcı avatarı
accept
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 2078
Kayıt: 26 May 2013, 16:17
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Harddisklerinizin kullanımını kapatın

Mesaj gönderen accept »

Resim


Metro ekranını açın.

Klayyeden g tuşa basın.

Karşınıza ekranın en sağında arama ekranı gelir.

Arama kutucuğuna gpetid.msc yazın enter tuşuna basın.

Karşımıza yerel gurup ilkesi düzenleyicisi çıkar.

Kullancıcı yapılandırması seçin.

Yönetim şablonları

Windows bileşenleri

dosya gezginine klasörünün üstüne tıklayın.

Altalta sıralanmış işlemlerden

Bilgisaryar’ımdan sürücüleri erişimi engelle iki defa tıklayın.

Etkin işaretini koyun.

Tüm sürücüleri sınırladan, istediğiniz harddiskinizi yada hepsini seçip gizleyebilirsiniz.

Uygulama tamam yapın.

Karşınıza yukardaki resimdeki uyarı ekranı çıkar.

Bilgisayar güvenliği için iyi bir işlemdir.

Ayrıca diğer bir süprüz sizi bekliyor bu işlemde.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: Harddisklerinizin kullanımını kapatın

Mesaj gönderen velociraptor »

çoluk çocuk kurcalamasın diye faydalı olacaktır
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: Harddisklerinizin kullanımını kapatın

Mesaj gönderen ney_bey »

teşekkürler ,,

aynı işlemi tüm hartdisk için uyguluyorum aşağıdaki programla


Resim

viewtopic.php?f=124&t=195063&p=421108&h ... rs#p421108
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: Harddisklerinizin kullanımını kapatın

Mesaj gönderen velociraptor »

bu da iyiymiş :)
Kullanıcı avatarı
accept
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 2078
Kayıt: 26 May 2013, 16:17
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: Harddisklerinizin kullanımını kapatın

Mesaj gönderen accept »

sistem içinden nasıl yapılır değindim.
bir özellik daha win 8 geldi.
program da iyi.
Cevapla