Windows 7 online kullanın

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
Kullanıcı avatarı
accept
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 2078
Kayıt: 26 May 2013, 16:17
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Windows 7 online kullanın

Mesaj gönderen accept »

Resim


Windows 7 sanal kullanmak için internet Explorer açın.
Tarayıcınıza micrasoftun aşağıdaki sitesini yapıştırın.



https://cmg.vlabcenter.com/default.aspx ... 60f263b755



siteye girdikten sonra launch virtual lab tıklayın.
İşlem için activex eklentisi izin verin.
Kısa süre bekledikten sonra uzak bağlantı seçeneği çıkaçak ve çalıştırın.
Ekranda remote desktop altındaki altalta sıralanmış Windows 7 burdan çalıştıra bilirsiniz.
Dilerseniz hemen sağ tarafta bulunun kısımdan da çalıştıra bilirsiniz.
Microsoftun veri merkezi kullanılıyor.
Windows 7 nin sanal video çıktısıdır.
Biraz sınırlamalar var.
Kullandıktan sonra tekrar baştan başlamanız gerekiyor.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: Windows 7 online kullanın

Mesaj gönderen velociraptor »

sağol , sanırım çoğu kşi halen window 7 kullanıyor
Kullanıcı avatarı
accept
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 2078
Kayıt: 26 May 2013, 16:17
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: Windows 7 online kullanın

Mesaj gönderen accept »

hala var.
Cevapla