1. Bolüm
Osmanlıda Derin Devlet ( dizi )
Osmanlıda Derin Devlet ( dizi )
seyrettiğim diziler dolayisiyle film izlemeye bir süre ara verdim tv den reklamlar yüzünden zevk alamadığımdan ötürü dizileri izlemeye birkaç ay sonra başlkıyorum
1. Bolüm
1. Bolüm
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: Osmanlıda Derin Devlet ( dizi )
teşekkürler , dizi aralarında reklamlar beni de gıcık ediyor 15 dk giden reklam olurmu
Re: Osmanlıda Derin Devlet ( dizi )
bu reklamlar yüzünden tv den sovudum başlıyorsun izlemeye bir reklam veriyor kaldığı yerden başlayana kadar ne seyrettiğini unutuyorsun o yüzden tv izlemiyorum , diziye gelecek olursak saçmalıklar var tabiki ancak ben kendi adıma Osmanlıyı sevdiğimden ve gurur duyduğumdan ötürü zevkle seyrediyorum
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez

