
WMP 12 Çalışmıyor - (Çözüldü)
WMP 12 Çalışmıyor - (Çözüldü)
Slam arkadaşlar, Windows 7 kullanıyorum wmp 12 ne mp3 olarak nede video olarak açılmıyor, ve bastığım zaman üzerine açmak için bu resimdeki hatayı veriyor (sunucu çalıştırması başarsız) nasıl düzeltebilirim? saygılar sunuyorum


- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53936
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19763 kez
- Teşekkür edildi: 11981 kez
Re: WMP 12 Çalışmıyor
http://support.microsoft.com/mats/windo ... gnostic/tr
üstteki fix it i çalıştır bakalım işe yarayacakmı
üstteki fix it i çalıştır bakalım işe yarayacakmı
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53936
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19763 kez
- Teşekkür edildi: 11981 kez
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53936
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19763 kez
- Teşekkür edildi: 11981 kez


