Dinamik hdd

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
timucinemrah
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 206
Kayıt: 28 Ağu 2008, 03:04
Teşekkür edildi: 8 kez

Dinamik hdd

Mesaj gönderen timucinemrah »

Arkadaşlar 2 tb lık yedek sabit diskim vardı 1 aydır kullanmıyodum dün veri atmak için kablolarını bağladım biosda görüyor ama windows açılınca görmüyor yönetten baktığımda dinamik olarak ve yabancı olarak görüyor ama hiç bir şekilde açmıyor kabloları değiştirdim başka sata girişinden denedim yinede bişey çıkmadı. İçindeki dosyalara zarar vermeden normala çevirip yada başka bir çözümle yedeğini alabirmiyim şimdiden teşekküler.
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Dinamik hdd

Mesaj gönderen Mendenn »

EASEUS Partition Master adlı programla yapabilirsin. Programın özellikleri arasında veri kaybı olmadan dönüştürebileceği yer alıyor. Benimde başıma geldi ama veri sorunum olmadığı için bu programla rahat rahat yaptım. Yalan yazacakları hali yok.

Sürümlerin Karşılaştırılması:
http://www.partition-tool.com/easeus-pa ... rison.html

Sorunun cevabı ve nasıl yapılacağı anlatılmış.
http://www.partition-tool.com/easeus-pa ... c-disk.htm
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: Dinamik hdd

Mesaj gönderen velociraptor »

viewtopic.php?f=9&t=194884
üstteki olaydaki gibi RAW olarak görüyorsa yazılanları uygulayın
timucinemrah
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 206
Kayıt: 28 Ağu 2008, 03:04
Teşekkür edildi: 8 kez

Re: Dinamik hdd

Mesaj gönderen timucinemrah »

veriler çok önemli onun için başlık açıştım.
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Dinamik hdd

Mesaj gönderen Mendenn »

Bende programın özellikleri arasında yer alıyor. yüzde yüz veriler korunumur mu dersen, orasını bilemem. Verilerin korunduğu adamlar net bir şekilde belirtmiş....
Cevapla