arkadaştan bir oyun aldım 2 dvd
1-bunu dvd den dvd ye nasıl kopyalarım ?
2-dvd den usb ye nasıl kopyalarım ?
biraz bilmeyene göre anlatırsanız sevinirim :)
Oyun kopyalamak
- sevilaycali
- Kilobyte2

- Mesajlar: 354
- Kayıt: 23 Şub 2011, 16:04
- Teşekkür etti: 3 kez
- Teşekkür edildi: 3 kez
Re: Oyun kopyalamak
1- Nero gibi bir DVD yazıcısı kuracan, orda diski Kopyala yazar.

onu seçip kopyalamak istediğin DVD yi tak, sonra ileri ileri de, önce bir bilgsayara DVD nin imajını alır, işi bitince sende boş bir DVD koymanı ister. Hepsi bu kadar.
2- Nasıl bir mp3, bir belgeyi kopyalıyorsun öğle. Yani DVD nin içine girip hepsini seçtikten sonra kopylayacaksın (Nereye istersen). Kopyalamdan bir klasör oluştur, Atıyorum DVD-1 - Wolf gibi düzenli bir şekilde saklayabilesin.

onu seçip kopyalamak istediğin DVD yi tak, sonra ileri ileri de, önce bir bilgsayara DVD nin imajını alır, işi bitince sende boş bir DVD koymanı ister. Hepsi bu kadar.
2- Nasıl bir mp3, bir belgeyi kopyalıyorsun öğle. Yani DVD nin içine girip hepsini seçtikten sonra kopylayacaksın (Nereye istersen). Kopyalamdan bir klasör oluştur, Atıyorum DVD-1 - Wolf gibi düzenli bir şekilde saklayabilesin.
- sevilaycali
- Kilobyte2

- Mesajlar: 354
- Kayıt: 23 Şub 2011, 16:04
- Teşekkür etti: 3 kez
- Teşekkür edildi: 3 kez

