Oyun kopyalamak

Legal ve Freeware Oyun paylaşımları ve oyunlarla ilgili güncel bilgiler
Cevapla
Kullanıcı avatarı
sevilaycali
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 354
Kayıt: 23 Şub 2011, 16:04
Teşekkür etti: 3 kez
Teşekkür edildi: 3 kez

Oyun kopyalamak

Mesaj gönderen sevilaycali »

arkadaştan bir oyun aldım 2 dvd
1-bunu dvd den dvd ye nasıl kopyalarım ?
2-dvd den usb ye nasıl kopyalarım ?

biraz bilmeyene göre anlatırsanız sevinirim :)
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Oyun kopyalamak

Mesaj gönderen Mendenn »

1- Nero gibi bir DVD yazıcısı kuracan, orda diski Kopyala yazar.

Resim

onu seçip kopyalamak istediğin DVD yi tak, sonra ileri ileri de, önce bir bilgsayara DVD nin imajını alır, işi bitince sende boş bir DVD koymanı ister. Hepsi bu kadar.

2- Nasıl bir mp3, bir belgeyi kopyalıyorsun öğle. Yani DVD nin içine girip hepsini seçtikten sonra kopylayacaksın (Nereye istersen). Kopyalamdan bir klasör oluştur, Atıyorum DVD-1 - Wolf gibi düzenli bir şekilde saklayabilesin.
Kullanıcı avatarı
sevilaycali
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 354
Kayıt: 23 Şub 2011, 16:04
Teşekkür etti: 3 kez
Teşekkür edildi: 3 kez

Re: Oyun kopyalamak

Mesaj gönderen sevilaycali »

teşekkürler
Cevapla