Şirince Köyünden İlk Görüntüler Geldi :)))

Diğer bölümler ile alakasız konular buraya
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Şirince Köyünden İlk Görüntüler Geldi :)))

Mesaj gönderen Mendenn »

Kıyametin uğramayacağı düşünülen
Şirince Köyünden İlk Görüntüler Geldi :)))

Resim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53908
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19715 kez
Teşekkür edildi: 11959 kez

Re: Şirince Köyünden İlk Görüntüler Geldi :)))

Mesaj gönderen velociraptor »

Dün gece çelakıl ın programında (soyisme bak) şirinceye giden bir gence niye geldin diye sordular , Mayalara uyduk deyince millet bastı kahkahayı
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Şirince Köyünden İlk Görüntüler Geldi :)))

Mesaj gönderen Mendenn »

Resim

Şirince Köyü'nden son dakika...

60 yıldır ilk kez kar yağdı, köye gelen şaşkınlar olayın şokunu yaşıyor....

Ülke genelinde rutin hayat devam ediyor...

Program son dakika değiştirildi;

21 Aralık Kıyamet Programı;

- 08.00 İstiklal Marşı ve Saygı Duruşu
- 09.00 Belediye Başkanının konuşması
- 09.30 Son şiirlerin okunması
- 10.00 Gökyüzünde garip cisimlerin belirmesi
- 10.30 Elektriklerin kesilmesi
- 11.00 Kartopu savaşı
- 11.20 Yurttan sesler çığlık korosu
- 11.30 Büyük çapta kardan adam yapma çabası
- 12.00 Gökten meteor yağışı yerine kar yağışı
- 13.00 Nibiru isimli gezegenin dünyaya çarpması
- 13.30 Yusuf yusuf sesleri eşliğinde gamgam stile gösterisi
- 14.20 Karı kocaya son itiraflar
- 15.00 Son dakika imana gelme çabaları
- 15.20 içelim unutalım konseptli fondip yarışması
- 15.15 Şirincede şarap içen sazanların "hani buraya bişey olmayacaktı" feryadı
- 15.30 Dünyanın kapanışı
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Şirince Köyünden İlk Görüntüler Geldi :)))

Mesaj gönderen Mendenn »

Mayalar yalan oldu :D ...
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53908
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19715 kez
Teşekkür edildi: 11959 kez

Re: Şirince Köyünden İlk Görüntüler Geldi :)))

Mesaj gönderen velociraptor »

aman yalan olsun :)
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: Şirince Köyünden İlk Görüntüler Geldi :)))

Mesaj gönderen ney_bey »

Resim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53908
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19715 kez
Teşekkür edildi: 11959 kez

Re: Şirince Köyünden İlk Görüntüler Geldi :)))

Mesaj gönderen velociraptor »

:) işin garibi mayaları gösterdiler adamlar 21 aralıkta dans edip kutlama yapıyordu , yahu dünya batacaksa niye dans edip oynasınlar ? milletle iyi makara geçtiler anlaşılan
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Şirince Köyünden İlk Görüntüler Geldi :)))

Mesaj gönderen Mendenn »

slogan güzelmiş :D :D ... Malları demek :D :D :D :D
Cevapla