AK Parti İstanbul Milletvekili Oktay Saral'dı, Muhteşem Yüzyıl dizinin yayından kaldırılması için kanun teklifi verdiklerini belirterek, yasalaştıktan sonra 2013 yılının ilk aylarında Muhteşem Yüzyıl dizinin yayından kalkacağını söyledi.
Başbakan Tayyip Erdoğan'ın eleştirileriyle son günlerin tartışma konusu olan Muhteşem Yüzyıl dizisinde sona geliniyor. AK Parti Milletvekili Oktay Saral, tarihi olayları ve şahsiyetleri küçük düşüren, aşağılayan ve çarpıtan filmlere yönelik hazırladığı kanun teklifini, AK Parti Grubu’na teslim etti.
O zaman Tarkan abi sen bundan sonra dizi izleme lütfen. Senin izlediğin diziler meclis kararıyla kalkıyor onu anladım :D :D ... İzleyeceksen bile Kurtlar Vadisi Pusu izleme :D :D ...
Sorma bu gudubetlik çocukluk yıllarımda başladı sanki ; badem ezmeli bir çikolata vardı hayatımda yediğim en nefis çikolata idi ve hergün satınalmaya başlamıştım bu böyle 1 ay kadar devam etti (şu an ismini hatırlamıyorum) baktım hiçbiryerde bulamıyorum en son bakkal bunun üretimi durduruldu dedi.
Berlindeyken ştuttgarta Daimler chryslere dönemlik işçi olarak çalışmaya gitim , iyi de ödüyorlar tamam dedim seneye gene buradayım kısmetse hatta şef kartını falan vermiş herkes memnun , ertesi yıl aradım üzgünüz kanun değişti stuttgartta çalışabilmen için ikametgahını buraya aldırman vede burada üniversite okuyor olman gerekir dediler yine YUH demiştim
Arkadaşın biri dönercide çalışıyor , bende kendisini sık sık ziyeret ediyorum neyse sohbet falan hem döner yiyorum , adam hergün gece uyuyamadığından falan şikeyet ediyor işte 2 saat uyudum 3 saat uyudum , dedim arkadaş ne sağlam adamsın ben 6 saat uyusam ismimi hatırlamam , adam haftasında varmadan hastahaneye kaldırıldı 10 günde zor çıktı hatta ziyaretine gittiğimde bana maşallah dediğin kaç gün yaşıyor diye sormuştu
Berlinde arkadaşlarla bazı işler yapıyordum , hepsi sürünüyordu Türkiyeye geldim aradan 2-3 ay geçmedi arkadaşlardan biri aradı valla dedi birimiz araba aldı , birimiz ev , benim cepte tomarla para sen iyisimi almanya sınırlarına yaklaşma :D
tam 2 aydır hergün önünden geçip baktığım A4 tech kablosuz bir mause var 19,90 TL faremde var ama kablolu , 2 gün önce dedim alayım yaa ne olacak bulunsun .aldımda , dün baktım 17 TL ye düşmüş , bastım küfrü ulan parası birşey değil ama bukadar mı olur
... bunun gibi şurada yüzlerce hatta binlerce örnek sayabilirim , zaten şu sordum kimde olsa bırak Türkiyeyi dünyada biryerlere gelmesi gerekirdi bende diye BAN üstüne BAN yiyor sebebi de yok :D
diziyi bazen arkadaşlar ağızlarının salyaları aka aka anlatıyor ben hiç seyretmedim , ama senden ricam usta sakın kurtlarla herne kadar vasat ın altında kalsada ustura kemal i mümkünse seyretme :D
Senin yasadiklarin her insanin hayatinda bir kac kez olmustur. Ama ustad sen ne yapmissin oyle. Fakat ben inaniyorumki hayatinin bir doneminden sonra bu tam tersine donecektir yada belkide donmustur. Onemli olan yilmadan devam etmek. Az mumkunse Trtdeki Bir Zamanlar Osmanli ile Sakarya Firat dizilerini izlemezsen sevinirim. :))))))))
valla üsttekiler ilk aklıma gelenlerdi daha ekstrem kısımlarını hiç anlatmadım bile (mesela Bütçe planlama Müdür yardımcılığı yaptığım holding iflas etmişti ve hepimiz işten ayrılmak durumunda kalmıştık ... gibi) , en basitinden dünya üzerinde bir ülkeden yasaklanan tek bilgisayar sitesi olduğumuza siz şahitsiniz gerisini söylemeye gerek bile yok aslında , bu arada kolay kolay dizi seyretmem içiniz rahat olsun :D
Elbetteki üsttekiler tesadüftür diyecek birşey yok sağlık olsun gerisi mühim değil
inan haberim yok , yakında bana takma isim olarak Rain man demeye başlamasınlarda :D , fakat çok fazla tesadüf tesadüf değildir , keşke o dizileri hiç yazmasaydınız okumam bile yetti