Muhteşem Yüzyıl yayından kalkacak

Diğer bölümler ile alakasız konular buraya
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53932
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19752 kez
Teşekkür edildi: 11979 kez

Muhteşem Yüzyıl yayından kalkacak

Mesaj gönderen velociraptor »

Resim

AK Parti İstanbul Milletvekili Oktay Saral'dı, Muhteşem Yüzyıl dizinin yayından kaldırılması için kanun teklifi verdiklerini belirterek, yasalaştıktan sonra 2013 yılının ilk aylarında Muhteşem Yüzyıl dizinin yayından kalkacağını söyledi.

Başbakan Tayyip Erdoğan'ın eleştirileriyle son günlerin tartışma konusu olan Muhteşem Yüzyıl dizisinde sona geliniyor. AK Parti Milletvekili Oktay Saral, tarihi olayları ve şahsiyetleri küçük düşüren, aşağılayan ve çarpıtan filmlere yönelik hazırladığı kanun teklifini, AK Parti Grubu’na teslim etti.

http://magazin.milliyet.com.tr/-muhtese ... efault.htm
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Muhteşem Yüzyıl yayından kalkacak

Mesaj gönderen Mendenn »

Keşke kaldırmak yerine önce dizide var olan eksik yada yanlış yanlarını düzeltmeleri için fırsat verselerdi.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53932
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19752 kez
Teşekkür edildi: 11979 kez

Re: Muhteşem Yüzyıl yayından kalkacak

Mesaj gönderen velociraptor »

hayatımda dizi izlemem buna başladım meclis yayından kaldırıyor YUH artık
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Muhteşem Yüzyıl yayından kalkacak

Mesaj gönderen Mendenn »

O zaman Tarkan abi sen bundan sonra dizi izleme lütfen. Senin izlediğin diziler meclis kararıyla kalkıyor onu anladım :D :D ... İzleyeceksen bile Kurtlar Vadisi Pusu izleme :D :D ...
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53932
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19752 kez
Teşekkür edildi: 11979 kez

Re: Muhteşem Yüzyıl yayından kalkacak

Mesaj gönderen velociraptor »

Sorma bu gudubetlik çocukluk yıllarımda başladı sanki ; badem ezmeli bir çikolata vardı hayatımda yediğim en nefis çikolata idi ve hergün satınalmaya başlamıştım bu böyle 1 ay kadar devam etti (şu an ismini hatırlamıyorum) baktım hiçbiryerde bulamıyorum en son bakkal bunun üretimi durduruldu dedi.

Berlindeyken ştuttgarta Daimler chryslere dönemlik işçi olarak çalışmaya gitim , iyi de ödüyorlar tamam dedim seneye gene buradayım kısmetse hatta şef kartını falan vermiş herkes memnun , ertesi yıl aradım üzgünüz kanun değişti stuttgartta çalışabilmen için ikametgahını buraya aldırman vede burada üniversite okuyor olman gerekir dediler yine YUH demiştim

Arkadaşın biri dönercide çalışıyor , bende kendisini sık sık ziyeret ediyorum neyse sohbet falan hem döner yiyorum , adam hergün gece uyuyamadığından falan şikeyet ediyor işte 2 saat uyudum 3 saat uyudum , dedim arkadaş ne sağlam adamsın ben 6 saat uyusam ismimi hatırlamam , adam haftasında varmadan hastahaneye kaldırıldı 10 günde zor çıktı hatta ziyaretine gittiğimde bana maşallah dediğin kaç gün yaşıyor diye sormuştu

Berlinde arkadaşlarla bazı işler yapıyordum , hepsi sürünüyordu Türkiyeye geldim aradan 2-3 ay geçmedi arkadaşlardan biri aradı valla dedi birimiz araba aldı , birimiz ev , benim cepte tomarla para sen iyisimi almanya sınırlarına yaklaşma :D

tam 2 aydır hergün önünden geçip baktığım A4 tech kablosuz bir mause var 19,90 TL faremde var ama kablolu , 2 gün önce dedim alayım yaa ne olacak bulunsun .aldımda , dün baktım 17 TL ye düşmüş , bastım küfrü ulan parası birşey değil ama bukadar mı olur

... bunun gibi şurada yüzlerce hatta binlerce örnek sayabilirim , zaten şu sordum kimde olsa bırak Türkiyeyi dünyada biryerlere gelmesi gerekirdi bende diye BAN üstüne BAN yiyor sebebi de yok :D
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Muhteşem Yüzyıl yayından kalkacak

Mesaj gönderen Mendenn »

:D
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: Muhteşem Yüzyıl yayından kalkacak

Mesaj gönderen ney_bey »

diziyi bazen arkadaşlar ağızlarının salyaları aka aka anlatıyor ben hiç seyretmedim , ama senden ricam usta sakın kurtlarla herne kadar vasat ın altında kalsada ustura kemal i mümkünse seyretme :D

yazdıklarını okurken aklıma gelen şarkı



Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53932
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19752 kez
Teşekkür edildi: 11979 kez

Re: Muhteşem Yüzyıl yayından kalkacak

Mesaj gönderen velociraptor »

belki inanmayacaksınız ama kurtlar vadisini hiç seyretmedim , seyretmeyi de düşünmüyorum , zaten düşünmemle yayından kalkması bir olacaktır :D
Kullanıcı avatarı
%TuNcAy%
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 650
Kayıt: 04 May 2006, 21:20
cinsiyet: Erkek

Re: Muhteşem Yüzyıl yayından kalkacak

Mesaj gönderen %TuNcAy% »

Senin yasadiklarin her insanin hayatinda bir kac kez olmustur. Ama ustad sen ne yapmissin oyle. Fakat ben inaniyorumki hayatinin bir doneminden sonra bu tam tersine donecektir yada belkide donmustur. Onemli olan yilmadan devam etmek. Az mumkunse Trtdeki Bir Zamanlar Osmanli ile Sakarya Firat dizilerini izlemezsen sevinirim. :))))))))
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53932
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19752 kez
Teşekkür edildi: 11979 kez

Re: Muhteşem Yüzyıl yayından kalkacak

Mesaj gönderen velociraptor »

valla üsttekiler ilk aklıma gelenlerdi daha ekstrem kısımlarını hiç anlatmadım bile (mesela Bütçe planlama Müdür yardımcılığı yaptığım holding iflas etmişti ve hepimiz işten ayrılmak durumunda kalmıştık ... gibi) , en basitinden dünya üzerinde bir ülkeden yasaklanan tek bilgisayar sitesi olduğumuza siz şahitsiniz gerisini söylemeye gerek bile yok aslında , bu arada kolay kolay dizi seyretmem içiniz rahat olsun :D
Elbetteki üsttekiler tesadüftür diyecek birşey yok sağlık olsun gerisi mühim değil
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: Muhteşem Yüzyıl yayından kalkacak

Mesaj gönderen ney_bey »

velociraptor yazdı: zaten düşünmemle yayından kalkması bir olacaktır :D
alemsin usta yahu çok yaşa emi :D
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: Muhteşem Yüzyıl yayından kalkacak

Mesaj gönderen ney_bey »

usta,,

düşünmene bile fırsat kalmadan seninle konuşmayı yapmamız bile yeterli oldu sanırsam ( polat öldü ) ustura kemal yayından kalktı :D

vay anasını arkadaş :mrgreen:
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53932
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19752 kez
Teşekkür edildi: 11979 kez

Re: Muhteşem Yüzyıl yayından kalkacak

Mesaj gönderen velociraptor »

inan haberim yok , yakında bana takma isim olarak Rain man demeye başlamasınlarda :D , fakat çok fazla tesadüf tesadüf değildir , keşke o dizileri hiç yazmasaydınız okumam bile yetti
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53932
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19752 kez
Teşekkür edildi: 11979 kez

Re: Muhteşem Yüzyıl yayından kalkacak

Mesaj gönderen velociraptor »

Muhteşem Yüzyıl Başrol oyuncusu Meryem Uzerli Berline kaçtı
http://www.medyaradar.com/haber/televiz ... kacti.html
http://zaman-online.de/30272/hurrem-sul ... line-kacti
http://www.sechaber.com/meryem-uzerli-b ... den-kacti/
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/23361013.asp

İyi bir Hoca , papaz , haham , Vodoo büyücüsü ... bilen varmı :)
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: Muhteşem Yüzyıl yayından kalkacak

Mesaj gönderen ney_bey »

:D
Cevapla