www.v9.com/tr/newtab choreme de kaldıramıyorum çözüldü

Internet konusunda bilgi ve ipuçları paylaşım alanıdır.
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3844
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

www.v9.com/tr/newtab choreme de kaldıramıyorum çözüldü

Mesaj gönderen loveme »

bu adresi kaldırmak için ne yapabilirim?
teşekkürler
En son loveme tarafından 26 Kas 2012, 13:07 tarihinde düzenlendi, toplamda 2 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: http://www.v9.com/tr/newtab choreme de kaldıramıyorum

Mesaj gönderen Mendenn »

Arkadaşlar ana sayfanız her hangi bir program ekinde gelen eklenti ile http://tr.v9.com/gls/gls_1327422345_716708 olmakta ve değiştiremiyorsanız.

İnternet Explorer İçin;

Masa üstünüzde bulunan İnternet explorer simgesine sağ tıklayın
Özeliikleri seçin
Hedef sekmesindeki ''"C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe''www.v9.com/gls/gls_1327422345_716708'' kısmı
''C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe''www.google.com.tr'' olarak değiştirin
İşlem bu kadar, Geçmiş olsun

Google Chrome İçin;

Masa üstünüzde bulunan Google Chrome simgesine sağ tıklayın
Özeliikleri seçin
Hedef sekmesindeki ''C:\Users\Han\AppData\Local\Google\Chrome\Applica tion\chrome.exe www.v9.com/gls/gls_1327422345_716708'' kısmı
''C:\Users\Han\AppData\Local\Google\Chrome\Applicati on\chrome.exe www.google.com.tr'' olarak değiştirin
İşlem bu kadar, Geçmiş olsun

Aynı işlemi Mozilla içinde yapabilirsiniz
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: http://www.v9.com/tr/newtab choreme de kaldıramıyorum

Mesaj gönderen Mendenn »

yada Chrome un adres yazma satırına bunu yaz.

chrome://chrome/settings/searchEngines

Sonra Enter. Karşına çıkan Arama motorlarından istediğini seçebilirsin.

Kod: Tümünü seç

http://www.youtube.com/watch?v=0GbdigpyVPI


Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3844
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Re: http://www.v9.com/tr/newtab choreme de kaldıramıyorum

Mesaj gönderen loveme »

benim hedef sekmem
"C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe" böyle yani A9 yok buna rağmen çıkıyor
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: http://www.v9.com/tr/newtab choreme de kaldıramıyorum

Mesaj gönderen Mendenn »

sen yazılanları tam oku ve uygulamaya çalış. ondan sonra, hiçbiri olmuyor ise başka yöntemlere bakacaz.
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3844
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Re: http://www.v9.com/tr/newtab choreme de kaldıramıyorum

Mesaj gönderen loveme »

tamam yazılanı denedim ve belirtilen yol doğru değil diyor

sıkıntı choremede sadece
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53899
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19703 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: http://www.v9.com/tr/newtab choreme de kaldıramıyorum

Mesaj gönderen velociraptor »

http://www.tamindir.com/homepage-remover/
üsttekini indirip çalıştır bakalım
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3844
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Re: http://www.v9.com/tr/newtab choreme de kaldıramıyorum

Mesaj gönderen loveme »

choreme de bir etkisi yok.explorer seçeneklerden dahi düzeliyor.choreme de açınca çıkmaya başladı bu sefer A9

teşekkürler
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53899
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19703 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: http://www.v9.com/tr/newtab choreme de kaldıramıyorum

Mesaj gönderen velociraptor »

tam anlayamadım , verdiğimi uyguladın ve işe yaramıyormu demek istiyorsun
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3844
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Re: http://www.v9.com/tr/newtab choreme de kaldıramıyorum

Mesaj gönderen loveme »

evet exeyi çalıştırdığım halde A9 gitmiyor.Ben böylesini görmedim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53899
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19703 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: http://www.v9.com/tr/newtab choreme de kaldıramıyorum

Mesaj gönderen velociraptor »

V9 Nasıl Kaldırılır

1- Öncelikle masaüstünüzde bulunan Google Chrome simgesine sağ klik tıklayarak özellikleri seçin.

2- Açılan özellikler menüsü altından kısayol sekmesini seçtikten sonra, dosya konumunu aç butonuna tıklayınız.

Resim

3- Karşınıza gelen Google Chrome'unuzun yüklendiği sayfada old_chrome.exe ve chrome.exe olarak iki tane dosya göreceksiniz. Öncelikle chrome.exe'yi siliyoruz, ardından da old_chrome.exe adlı dosyaya sağ klik tıklayarak, yeniden adlandır diyoruz ve dosyanın adını chrome.exe olarak değiştiriyoruz.

Resim

4- Son olarak masaüstümüzde bulunan Google Chrome simgesine tekrar sağ klik tıklayarak özellikleri seçiyoruz ve arkasından yine kısa yol menüsü altında bulunan hedef bölümündeki linki düzenlememiz gerekiyor.

Resim

5- Hedef bölümünde karşısınıza "C:\Users\Mystrandel\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe tr.v9.com/tam/tam_1337849870_880326 " gibi bir link çıkacak. Buradaki linkte bulunan chrome.exe'den sonraki bölümü silerek "C:\Users\Mystrandel\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe" haline getirdikten sonra. (Not: Burada hedef bölümünde bulunan dosya konumu size özeldir. Benim kullanıcı adım Mystrandel olduğu için bu bölümde Mystrandel yazmakta. Sizin o bölümde kendi kullanıcı adınız yazıyor olacaktır, bunu değiştirmeyin. Bu nedenle buradaki dosya konumunu kopyalayıp yapıştırırsanız, Chrome çalışmayacaktır. Tek yapmanız gereken hedef bölümünde bulunan dosya konumunda chrome.exe'den sonraki bölümü silmektir.) Uygula diyerek pencereyi kapatabiliriz.

Resim

6- Son olarak hala anasayfanız V9 olarak açılıyorsa, tarayıcınızın ayarlar bölümünden açılış sayfanızı istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz.

Resim

ALINTIDIR
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3844
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Re: http://www.v9.com/tr/newtab choreme de kaldıramıyorum

Mesaj gönderen loveme »

bunu denediğm halde olmadı.bende google choreme farklı bir dizinde x86 dizininde kayıtlı ayrıca bende hedef bulma yerinde A9 zaten çıkmıyor ve old choreme vs değiştirdiğim halde olmadı.
hedef:"C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe"
başlama yeri:"C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application"
teşekkürler
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3844
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Re: http://www.v9.com/tr/newtab choreme de kaldıramıyorum

Mesaj gönderen loveme »

Resim
Resim
Resim
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: http://www.v9.com/tr/newtab choreme de kaldıramıyorum

Mesaj gönderen Mendenn »

senin sorunun ayarlar kısımında. Yeni sekme açınca bu sayfa geliyor.
Resimdeki ilk seçilen yeri değilde en son seçeneği seçip, googl.com adresi yaz birde öğle dene.
Resim
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: http://www.v9.com/tr/newtab choreme de kaldıramıyorum

Mesaj gönderen Mendenn »

en son çare. Revo uninstall ile kaldır yeniden kur derim.
Cevapla