Mouse (fare) ico nu her zaman masaüstünde kalsın

Hardware (Donanım) konusunda bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Mouse (fare) ico nu her zaman masaüstünde kalsın

Mesaj gönderen Mendenn »

Ekranın köşesine mouse (fareyi) hızlıca çektin mi fare ortdan kayboluyor ( sanki masadan düşmüş gibi). Sallıyorsun geri gelmiyor. Anca o hızla aksi yönde çekersen ikon geri geliyor. Ben bunu fare nin oynanıdğı an masaüstünde belirmesini istiyorum. Nasıl yapabilirm.?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53895
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Re: Mouse (fare) ico nu her zaman masaüstünde kalsın

Mesaj gönderen velociraptor »

http://social.technet.microsoft.com/For ... b7075bf41a
yani grafik kartı ayarlarını kontrol et diyor , birde sistemini kontrol et bakalım 2 monitöre göre mi ayarlanmış eğer öyle ise eski haline getir sorunun düzelmesi gerekir
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Mouse (fare) ico nu her zaman masaüstünde kalsın

Mesaj gönderen Mendenn »

Benimde aklıma o geldi ama bilgisayar şuan bende değil, müşteri geri aldı. Artık geri getirdiğin bakarım.
Cevapla