Mouse (fare) ico nu her zaman masaüstünde kalsın
Mouse (fare) ico nu her zaman masaüstünde kalsın
Ekranın köşesine mouse (fareyi) hızlıca çektin mi fare ortdan kayboluyor ( sanki masadan düşmüş gibi). Sallıyorsun geri gelmiyor. Anca o hızla aksi yönde çekersen ikon geri geliyor. Ben bunu fare nin oynanıdğı an masaüstünde belirmesini istiyorum. Nasıl yapabilirm.?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53895
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
Re: Mouse (fare) ico nu her zaman masaüstünde kalsın
http://social.technet.microsoft.com/For ... b7075bf41a
yani grafik kartı ayarlarını kontrol et diyor , birde sistemini kontrol et bakalım 2 monitöre göre mi ayarlanmış eğer öyle ise eski haline getir sorunun düzelmesi gerekir
yani grafik kartı ayarlarını kontrol et diyor , birde sistemini kontrol et bakalım 2 monitöre göre mi ayarlanmış eğer öyle ise eski haline getir sorunun düzelmesi gerekir
Re: Mouse (fare) ico nu her zaman masaüstünde kalsın
Benimde aklıma o geldi ama bilgisayar şuan bende değil, müşteri geri aldı. Artık geri getirdiğin bakarım.

