compaq laptobum kendi kendine kapanıyor
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3844
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
compaq laptobum kendi kendine kapanıyor
özellikleri amd turion 64 mobile
1.79 ghz 992 mb ram
xp home edition ve service pack 3 var...
Açıldıktan belli bir zaman sonra kendiliğinden kapanıyor.Prize takılı ve pili dolu olduğu halde.
Bir süre geçtikten sonra bazen 20 dk bazen 5 bazense 1 dk açılır açılmaz kapanabiliyor.Ne yapabilirim?
teşekkürler
1.79 ghz 992 mb ram
xp home edition ve service pack 3 var...
Açıldıktan belli bir zaman sonra kendiliğinden kapanıyor.Prize takılı ve pili dolu olduğu halde.
Bir süre geçtikten sonra bazen 20 dk bazen 5 bazense 1 dk açılır açılmaz kapanabiliyor.Ne yapabilirim?
teşekkürler
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11955 kez
Re: compaq laptobum kendi kendine kapanıyor
daha bugün laptopumun fanını ve dışarıya üflediği ızgaraları temizledim , sendekilerin temizlik zamanı çıktan gelmiş kendin yapamıyorsan işi bilen bir bilgisayarcı yapsın
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3844
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
Re: compaq laptobum kendi kendine kapanıyor
kendim yabilir miyim peki zor mu?Bence fandan değil başka bir arızası var kapatırken funlardaki ses artıyor
Şuan açmaya kalktığımda hemen kapıyor...Kendim yapmam çok zor sanırım çok ters bir yerde fanı tam ekranın arka tarafında kalıyor...Garantiside yok.Bilgisayarcıya gidecek o zaman...
teşekkürler
Şuan açmaya kalktığımda hemen kapıyor...Kendim yapmam çok zor sanırım çok ters bir yerde fanı tam ekranın arka tarafında kalıyor...Garantiside yok.Bilgisayarcıya gidecek o zaman...
teşekkürler
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11955 kez
Re: compaq laptobum kendi kendine kapanıyor
zaten fandan değil fan bozuk falan değil fanın işlevi işlemciyi soğutmak ve laptopun içinde öyle bir düzenek varki bu soğutma sırasında dışarıya sıcak havayı üflemesi gerekiyor işte dışarıya ülemediği yerde ızgaralar var bunlar tozdan tıkanıyor ve işlemci soğuyamadığı için sendeki durum oluşuyor
https://www.sordum.net/9659/laptopunuzun ... -olabilir/
https://www.sordum.net/9659/laptopunuzun ... -olabilir/
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3844
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
Re: compaq laptobum kendi kendine kapanıyor
çok masraflı oluyor genelde çünkü benim iyi ki lenovo bilgisayarın garantisi vardı da hem fan değişti hem de office home basic sıfırdan kuruldu...
Şimdi bu compaq bana o zaman epey masraf çıkartır çünkü fan değiştiriyorlar artık.
Şimdi bu compaq bana o zaman epey masraf çıkartır çünkü fan değiştiriyorlar artık.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11955 kez
Re: compaq laptobum kendi kendine kapanıyor
bazı modeller de fan temizlemek imkansız mesela samsung , HP ... uzak durulması gerekenler , bendeki ASUS ise iki vide söküp fanını ve komple ızgara kısmını temizlemem 3 dk almıyor ve 5 yıllık laptop hersene temizlerim kullanıcılar genellikle satın alma sırasında aleti ters çevirip fan kısmı kolay açılabilirmi diye bakmıyor (daha doğrusu bilmiyor) oysa özellikle laptolarda en önemli şey
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3844
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
Re: compaq laptobum kendi kendine kapanıyor
http://www.sahibinden.com/ilan/alisveri ... 8883/detay
http://www.ebay.com/itm/HP-Compaq-Presa ... true&rt=nc
benim makinemin resmi bu.Sanırım bu baş belası epey bir masraf çıkartacak bana...
Peki Asus ızgarası kolay temizleniyorsa...Bu Sony ve toshiba ve özellikle lenovo içinde geçerli mi?
teşekkürler
http://www.ebay.com/itm/HP-Compaq-Presa ... true&rt=nc
benim makinemin resmi bu.Sanırım bu baş belası epey bir masraf çıkartacak bana...
Peki Asus ızgarası kolay temizleniyorsa...Bu Sony ve toshiba ve özellikle lenovo içinde geçerli mi?
teşekkürler
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11955 kez
Re: compaq laptobum kendi kendine kapanıyor
şu da var asusun da her modeli öyle değil , fakat bizzat fanını temizlediğim modeller arasından aususu tercih ederim , adamlar laptopların fan üfleme ızgaralarının toz dolup hemen hemen her sene temizleneceğini göz önüne alarak çalışmışlar ve bunu yaparken de müşteri başkasına muhtaç olmasın diye sanki özel çaba sarfetmişler
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3844
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
Re: compaq laptobum kendi kendine kapanıyor
Neden asus dediğini şimdi daha iyi anladım abi.Sen baştan beri asus diyorsun.Bir daha ki sefer asus alırsam ya da tavsiye edersem modelini sana soracağım.Şuan kolay temizlenebilir ve az sorun yaratan hangi modeli kullanıyorsun?
teşekkürler
teşekkürler
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11955 kez
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11955 kez
Re: compaq laptobum kendi kendine kapanıyor
modellerin hepsini inceleme imkanı bulamadım ama şu laptopu beğendim :
ASUS K55VD-SX023r 3210
http://www.istanbulbilisim.com.tr/k50-s ... 36297.html
veya
http://www.fiyatinisor.com/arama2.asp?M ... 023D,20701
Saturn de fiyatı : 1350 TL civarı (free dos olanı)
ASUS K55VD-SX023r 3210
http://www.istanbulbilisim.com.tr/k50-s ... 36297.html
veya
http://www.fiyatinisor.com/arama2.asp?M ... 023D,20701
Saturn de fiyatı : 1350 TL civarı (free dos olanı)
- burak_dalkir
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2208
- Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
- İletişim:
Re: compaq laptobum kendi kendine kapanıyor
bilgisayar açılırken f8 ile açıp ekrana gelen menüden hata uyarısı aldığında bilgisayarı kapatma seçeneğini seçin ve bilgisayarınızı tekrar açın. bu sefer kapanmadan önce size hata verecek. hata koduna bakın mavi ekran da yazar. ona göre tahmin yürütelim. hata vermeden direk kaparsa bilgisayarı donanımsal sorunu vardır. yada tekrar başlatıyorsa programsaldır problemi. öncelikle bunu çözelim isterseniz.
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3844
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
Re: compaq laptobum kendi kendine kapanıyor
servise göndermeden önce deneyeceğim burak çok teşekkürler ederim.
