almanca wındowsu nasıl turkceleştırırım ve kurulum cd sı
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3845
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
almanca wındowsu nasıl turkceleştırırım ve kurulum cd sı
Bana almanyadan sony vaıo bılgısayar geldı.Ben ılk actıgımda wındows kurulumu cıktı bende seceneklerden turkce olanları sectım.Ancak wındowsu cd ye kopyalamadım sanırım kopyalama yapılabılıyormus ben wındowsu cd nasıl kopyalarım ve bu kopyaladığım cd ıle bılgısayarıma nasıl yenıden kurulum yapabılırım.
Bılgısayarım almanca olması nedenıyle turkceye cevırmek ıstıyorum.wındosumu ve klavyemı nasıl ayarlayabılırım....
Bılgısayarımda D klasoru yok nasıl acabılırım.500 cg hdd var pc nın
4 cg ram
2.30 ınter core ıslemcılı
4 cekırdeklı sanırım
i3 diyor
tesekkurler
Bılgısayarım almanca olması nedenıyle turkceye cevırmek ıstıyorum.wındosumu ve klavyemı nasıl ayarlayabılırım....
Bılgısayarımda D klasoru yok nasıl acabılırım.500 cg hdd var pc nın
4 cg ram
2.30 ınter core ıslemcılı
4 cekırdeklı sanırım
i3 diyor
tesekkurler
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53932
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19752 kez
- Teşekkür edildi: 11979 kez
Re: almanca wındowsu nasıl turkceleştırırım ve kurulum cd sı
Marka fena değil işlemci en azından i3 (o da idare eder) 4GB ram yeterli , Windowsun muhtemelen 7 dir şunu dene :
Bilgisayarı kapat , açılırken F10 a seri halde bas bakalım recovery ekranı geldiğinde sana öyle bir seçenek sunacakmı , her marka her sene birşeyler çıkarıyor çünkü
Bilgisayarı kapat , açılırken F10 a seri halde bas bakalım recovery ekranı geldiğinde sana öyle bir seçenek sunacakmı , her marka her sene birşeyler çıkarıyor çünkü
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3845
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
Re: almanca wındowsu nasıl turkceleştırırım ve kurulum cd sı
f 10 a bastigimda
FIO- ´startoption barbeiten
pfaid: /win/sys32/winload.efi
cikiyor.
sonra esc e bastgimda da asagidaki yazilar cikiyor.
windows - start- manager
Auswahl des zu startenden Betriebssystems,oder TAB zur Auswahl eines Tools:
(Verwenden Sie die Pfeiltasten zur Auswahl und drücken sie dann EINGABE.)
Drücken Sie F8, um eine erweiterte Option für iese Auswahl anzugeben.
Tools:
Windows - Speicherdiagnose
(bunun disinda F11 e basinca da hicbisey cikmiyor)
windows 7 home premium kullaniyorum.
FIO- ´startoption barbeiten
pfaid: /win/sys32/winload.efi
cikiyor.
sonra esc e bastgimda da asagidaki yazilar cikiyor.
windows - start- manager
Auswahl des zu startenden Betriebssystems,oder TAB zur Auswahl eines Tools:
(Verwenden Sie die Pfeiltasten zur Auswahl und drücken sie dann EINGABE.)
Drücken Sie F8, um eine erweiterte Option für iese Auswahl anzugeben.
Tools:
Windows - Speicherdiagnose
(bunun disinda F11 e basinca da hicbisey cikmiyor)
windows 7 home premium kullaniyorum.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53932
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19752 kez
- Teşekkür edildi: 11979 kez
Re: almanca wındowsu nasıl turkceleştırırım ve kurulum cd sı
FIO- başlangıç seçenekleri bu kısımda recovery gibi birşeyler yoksa aşağıdakini bir dene
https://www.sordum.net/1450/windows-7-ho ... egistirme/
olmadı sürücüleri yedekle Türkçe bir Windows 7 kurar
https://www.sordum.net/1450/windows-7-ho ... egistirme/
olmadı sürücüleri yedekle Türkçe bir Windows 7 kurar
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3845
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
Re: almanca wındowsu nasıl turkceleştırırım ve kurulum cd sı
sürücüleri nasıl yedekleyebilirim?
Windowsu kısmen dahi olsa türkçe hale getirebildim.
Şuan tek C sabit diski var D klasörü açmak istiyorum 500 cgb ın yarısını D sabit diski açmam mümkün mü?Nasıl yapabilirim?
tesekkürler
Windowsu kısmen dahi olsa türkçe hale getirebildim.
Şuan tek C sabit diski var D klasörü açmak istiyorum 500 cgb ın yarısını D sabit diski açmam mümkün mü?Nasıl yapabilirim?
tesekkürler
Re: almanca wındowsu nasıl turkceleştırırım ve kurulum cd sı
Disk bölümlendirmeyi, veri kaybı olmadan Windowsun kendi disk yöntetim programı ile yapabilirsin.
Ama hali hazırda bulunan recovery programın çalışmaz.
Driverlerini yedeklemek istiyorsan, çeşitli programlar mevcut. En iyisi sürücülerini orjinal sitesinden indirip bir kenara koyman.
1- alternatif: Everesti kullanarak parçalarının adını öğrenebilirsin. Sonrada orjinal sitesine gidip indirebilirsin.
2-alternatif: Devid.info sitesinden var olan sürücü bilgilerini alarak ordan indirebilirsin.
devid.info kullanımı
3- Driver Backup adlı programları kullanarak sürücü yedeklemesi yapabilirsin.
Driver Update yazılımları
Ama hali hazırda bulunan recovery programın çalışmaz.
Driverlerini yedeklemek istiyorsan, çeşitli programlar mevcut. En iyisi sürücülerini orjinal sitesinden indirip bir kenara koyman.
1- alternatif: Everesti kullanarak parçalarının adını öğrenebilirsin. Sonrada orjinal sitesine gidip indirebilirsin.
2-alternatif: Devid.info sitesinden var olan sürücü bilgilerini alarak ordan indirebilirsin.
devid.info kullanımı
3- Driver Backup adlı programları kullanarak sürücü yedeklemesi yapabilirsin.
Driver Update yazılımları
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3845
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
Re: almanca wındowsu nasıl turkceleştırırım ve kurulum cd sı
recovery kısmı kapalı görunuyor.bunu nasıl acabilirim ve burdan home premium kurulum cd si yapabilir miyim?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53932
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19752 kez
- Teşekkür edildi: 11979 kez
Re: almanca wındowsu nasıl turkceleştırırım ve kurulum cd sı
Recovery nin Koruma kısmı kapalı ki bu da normaldir recovery ye F10 ile girilebiliyor olması gerekirdi oradan CD yapabileceğini sanmam (en azından eskilerde yapılmıyordu)
Re: almanca wındowsu nasıl turkceleştırırım ve kurulum cd sı
Recovery dosyasının çalışması için kullandığı yolu bir sefer bozdun mu ancak DVD yada USB ye recovery si ile baştan kurarak düzeltebilirsin. Aski halde olmaz.
Eğer Recovery dizinin duruyorsa buna bir göz at derim.
Recovery Cd / DVD bozuldu, kurtarma konsolu çalışmıyor.
Eğer Recovery dizinin duruyorsa buna bir göz at derim.
Recovery Cd / DVD bozuldu, kurtarma konsolu çalışmıyor.
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3845
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
Re: almanca wındowsu nasıl turkceleştırırım ve kurulum cd sı
Mendenn yazdı:Disk bölümlendirmeyi, veri kaybı olmadan Windowsun kendi disk yöntetim programı ile yapabilirsin.
Ama hali hazırda bulunan recovery programın çalışmaz.
Driverlerini yedeklemek istiyorsan, çeşitli programlar mevcut. En iyisi sürücülerini orjinal sitesinden indirip bir kenara koyman.
1- alternatif: Everesti kullanarak parçalarının adını öğrenebilirsin. Sonrada orjinal sitesine gidip indirebilirsin.
2-alternatif: Devid.info sitesinden var olan sürücü bilgilerini alarak ordan indirebilirsin.
devid.info kullanımı
3- Driver Backup adlı programları kullanarak sürücü yedeklemesi yapabilirsin.
Driver Update yazılımları
Dısk bolme nasıl yapılacağını anlamadım.Bilgisayarın bazı yerleri halen almanca...D sabit diski yoktu ilk açtığımda...
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53932
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19752 kez
- Teşekkür edildi: 11979 kez
Re: almanca wındowsu nasıl turkceleştırırım ve kurulum cd sı
https://www.sordum.net/1841/xp-calisirke ... pmgmt-msc/
üstte Xp için anlatılmış ama Windows 7 de de aynı aramaya compmgmt.msc yazıp entere basıyoruz açılan ekranda disk management diyoruz ve diskimize sağ tıklayıp shrink volume deyip aşağıdakileri uyguluyoruz:
http://technet.microsoft.com/en-us/maga ... 09169.aspx
bu da videosu
üstte Xp için anlatılmış ama Windows 7 de de aynı aramaya compmgmt.msc yazıp entere basıyoruz açılan ekranda disk management diyoruz ve diskimize sağ tıklayıp shrink volume deyip aşağıdakileri uyguluyoruz:
http://technet.microsoft.com/en-us/maga ... 09169.aspx
bu da videosu
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3845
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
Re: almanca wındowsu nasıl turkceleştırırım ve kurulum cd sı
C klasorunu formatlıyor burda sanırım.Sanırım dikkat etmek gerekiyor C deki windowsum gitmez mi burda...Formatlama yaptıktan ve d klasörü açılınca içine yedek aldığım zaman önemli belglerim d de kalır mı?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53932
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19752 kez
- Teşekkür edildi: 11979 kez
Re: almanca wındowsu nasıl turkceleştırırım ve kurulum cd sı
Formatmı ? , youtube videosunu izlediğine eminmisin
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3845
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
Re: almanca wındowsu nasıl turkceleştırırım ve kurulum cd sı
Aynı videodaki gibi yaptım.Oldu çok teşekkür ederim.Ancak format atınca d klasöründeki bilgiler silinmez değil mi?
c klasörü 211 gb frei von 225 gb
d klasörü 195 frei von 195 oldu
d yi 200 gb olarak manuel ayarladım...
c klasörü 211 gb frei von 225 gb
d klasörü 195 frei von 195 oldu
d yi 200 gb olarak manuel ayarladım...


