
Polonyalı bir güvenlik firmasının ortaya çıkarttığı bu açık sadece windows u değil tüm java kullanan sistemleri etkiliyor firmanın exploit ettiği açık sayesinde windows 7 de tüm güncellemeleri yapılmış haldeki bir sistemde javanın koruma sandbox u aşıldıu güncel tarayıcıların hepsi exploit edilebildi , Oracle nin bu açığı yamaması belkide haftaları bulabilir o nedenle ya javayı disable edin yada NoScript gibi yazılımlar kullanın açık tüm java versionlarını etkiliyor
http://seclists.org/fulldisclosure/2012/Sep/170

