Slam arkadaşlar, mozilla kullanıyorum bu zıkkım virus gibi ikide bir zırt pırt çıkıyor, güya her yerden sildim ama maalesef kalıntısı kaldı, neyle temizlerim bunu? malware ile temizledim ama gitmiyor resimde ki gibi pc yi açınca karşıma çıkıyor mozilladada bir yere girmek istesem yine resimdeki gibi hemen ona geçiyor nasıl kurtulabilirim bundan yardımınızı bekliyor yeişekür ediyorum...
