Mozilla Kullanıyorum, Babylon Belası İçin Yardım

Internet konusunda bilgi ve ipuçları paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
seheryeli
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1388
Kayıt: 18 Kas 2006, 23:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Mozilla Kullanıyorum, Babylon Belası İçin Yardım

Mesaj gönderen seheryeli »

Slam arkadaşlar, mozilla kullanıyorum bu zıkkım virus gibi ikide bir zırt pırt çıkıyor, güya her yerden sildim ama maalesef kalıntısı kaldı, neyle temizlerim bunu? malware ile temizledim ama gitmiyor resimde ki gibi pc yi açınca karşıma çıkıyor mozilladada bir yere girmek istesem yine resimdeki gibi hemen ona geçiyor nasıl kurtulabilirim bundan yardımınızı bekliyor yeişekür ediyorum...
Resim
Resim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53892
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11955 kez

Re: Mozilla Kullanıyorum, Babylon Belası İçin Yardım

Mesaj gönderen velociraptor »

1. sağ alt köşedeki babylon ikonuna sağ tıklayıp exit diyelim
2. başlat boşluğuna aşağıdakini yazıp enter e basalım
appwiz.cpl
3. aşağılatra doğru inip Babylon Toolbar ı bulalım ve sağ tıklayıp Uninstall diyelim
Kullanıcı avatarı
seheryeli
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1388
Kayıt: 18 Kas 2006, 23:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Mozilla Kullanıyorum, Babylon Belası İçin Yardım

Mesaj gönderen seheryeli »

Hocam özür diliyorum ama inanınki hiç birşey anlamadım dediklerinizin 1,2,3, hiç birinide 1, sağ alt köşede öyle bir görüntü yok?? 2, başlat boşluğu neresi?Çalıştırımı diyorsunuz acaba ?? 3, aşağılara doğru inip Babylon tolbar aşağıda derken nerde?? denetim masasından tolbarı sildim ama başka bu dediklerinizi göremedim oralarda daha açıklayıcı olarak yazarsanız sevinirim saygılar
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53892
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11955 kez

Re: Mozilla Kullanıyorum, Babylon Belası İçin Yardım

Mesaj gönderen velociraptor »

denetim masasından tolbarı silmeyi tarif etmeye çalışıyordum sistemim türkçe olmadığından haliyle anlatamadım.
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: Mozilla Kullanıyorum, Babylon Belası İçin Yardım

Mesaj gönderen ney_bey »

başlat

Resim

denetim masası

Resim

program ekle kaldır ,, programı bu sayfadan bul ve kaldır

Resim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53892
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11955 kez

Re: Mozilla Kullanıyorum, Babylon Belası İçin Yardım

Mesaj gönderen velociraptor »

Olmadı tekrar kurup kaldır
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: Mozilla Kullanıyorum, Babylon Belası İçin Yardım

Mesaj gönderen ney_bey »

velociraptor yazdı:Olmadı tekrar kurup kaldır
bencede tekrar kurulması gerekecek programın bir kısmı silindiği için ekle kaldırda görünmeye bilir
Cevapla