Bir bat dosyası hazırlamak istiyorum ve bak dosyası şöyle olmasını istiyorum
Bir soru soracak örneğin yemek yemeği sever misiniz cevap hayır olursa neden diye yazsın cevap evet olursa bende severim yazsın.Bu evet hayırı nasıl ayarlaya biliriz ?
bat ile soru sormak
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53900
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19706 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
Re: bat ile soru sormak
Kod: Tümünü seç
@echo off
set /p ask=yemek yemeyi sevemisin? (e/h)
if %ask%==e (echo bende severim) else echo neden
pause
exit
