Microsoft tan ojinal ürünleri nasıl indirebilirim?

PC hakkındaki genel bilgi ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Microsoft tan ojinal ürünleri nasıl indirebilirim?

Mesaj gönderen Mendenn »

Microsoft ürünlerini kendi orjinal sitesinden indirip, sonra lisan satın alabilirsiniz...

Resim

Sorular:
1. Yani ne demek oluyor volume lisans -oem ?
2. Bu iki cd nin içeriği aynı mı ?

Cevap: cd aynı ama aktivasyon şekilleri farklı oem internetten aktive olur
volume (VL) sadece key ile aktive olur

http://msdn.microsoft.com/en-us/subscri ... downloads/

Kod: Tümünü seç

http://msdn.microsoft.com/en-us/subscriptions/downloads/
Yazan: Mendenn
Kullanıcı avatarı
Bien
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 408
Kayıt: 04 Haz 2012, 16:47
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Microsoft tan ojinal ürünleri nasıl indirebilirim?

Mesaj gönderen Bien »

Buradan indirdiğimiz işletim sistemlerine sadece key girmemiz gerekiyor demi ?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11963 kez

Re: Microsoft tan ojinal ürünleri nasıl indirebilirim?

Mesaj gönderen velociraptor »

thanks
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Microsoft tan ojinal ürünleri nasıl indirebilirim?

Mesaj gönderen Mendenn »

Sadece VL yazanlara .... key girip Aktif yapmak yeterli. Ama lisanlama araçları ilede yapabilirsin....
Kullanıcı avatarı
Bien
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 408
Kayıt: 04 Haz 2012, 16:47
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Microsoft tan ojinal ürünleri nasıl indirebilirim?

Mesaj gönderen Bien »

VL,K felan yazıyor onlar ne anlama geliyor.
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Microsoft tan ojinal ürünleri nasıl indirebilirim?

Mesaj gönderen Mendenn »

Bien yazdı:VL,K felan yazıyor onlar ne anlama geliyor.
Sen yukarıda yazılanları okurmuyor musun?

Volume License (VL) aktivasyon istemeyen sürümdür..sadece keyle kurarsın, güncellestirmeler dahil herseyi sorunsuz yaparsın ve aktivasyona gerek yoktur, çünkü yapılmış gelir..
Kullanıcı avatarı
sevilaycali
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 354
Kayıt: 23 Şub 2011, 16:04
Teşekkür etti: 3 kez
Teşekkür edildi: 3 kez

Re: Microsoft tan ojinal ürünleri nasıl indirebilirim?

Mesaj gönderen sevilaycali »

bende hep aynı şeyleri söylemişimdir kırığını niye inderisinki orjinal indir ilaçla
Cevapla

“Genel bilgiler ve ipuçları” sayfasına dön