Bilgisayara format atmadan önce sistemin güzel olduğunu düşünüyordum. Farklı bilgisayarlardan girerken telefonunuza onay kodu gelmiyor, arama seçeneğini kullanıyorsunuz. Sistem sürekli hata veriyor, yoğunluktan dolayı diyor. Önemli bir haber bekliyorsanız, birkaç sefer kodu yolla yada arama seçeneğini kullandığınız zaman sistem yavaş çalıştığından dolayı, sistem tarafında geçici olarak girinişiniz yasaklanıyor.
Size tavsiyem facebook un tanımlama özelliğini kullanmayın deyin derim.....
FaceBook a Cep telefonu tanımlama
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53938
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19763 kez
- Teşekkür edildi: 11981 kez
Re: FaceBook a Cep telefonu tanımlama
şu faceyi zaten hiç kullanmıyorum , ama yinede tavsiyen için teşekkürler

