herhangi bir klasörümüzde .exe ler çalışmasın

PC hakkındaki genel bilgi ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53892
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

herhangi bir klasörümüzde .exe ler çalışmasın

Mesaj gönderen velociraptor »

Bazen download ettiğimiz birşey otomatik olarak devreye girer , mesela rar yada zip dosyası yada bir exe indikten hemen sonra çalışabilir yada küçük çocuklar dosya içinde ne varsa çift tıklayıp çalıştırabilir eğer bunun önüne geçmek istiyorsanız exe lerin bir klasörde çalışmasını engelleyebilirsiniz bunun için exe lerin çalışmasını engellemek istediğiniz klasörü sağ tıklayın (örneğimizde deneme klkasörünü seçtim)ve özellikler deyin

Resim

açılan ekranda güvenlik tabına geçin , sonrasında gelişmiş tabına tıklayın

Resim

bir sonraki ekranda kendi kullanıcı adınızı (yada engellemek istediğiniz kullanıcının) seçip izinleri değiştir e tıklayın

Resim

sonrasında tekrar kullanıcı adınızı (yada engellemek istediğiniz kullanıcıyı) seçip edit butonuna basın

Resim

son ekranda aşağıdaki ayarı yapıp onaylayın

Resim

artık o klasör içerisinde bir .exe çalıştırmak istediğinizde aşağıdaki resimdeki gibi bir uyarı alacaksınız

Resim
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: herhangi bir klasörümüzde .exe ler çalışmasın

Mesaj gönderen Mendenn »

Teşekkürler...
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: herhangi bir klasörümüzde .exe ler çalışmasın

Mesaj gönderen ney_bey »

usta,, teşekkürler
benim işime kesinlikle yarayacaktır iş yerinde ve evde :)
Cevapla

“Genel bilgiler ve ipuçları” sayfasına dön