Portable program nasıl yapılır.? -1 (Thinstall ile)

PC hakkındaki genel bilgi ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Portable program nasıl yapılır.? -1 (Thinstall ile)

Mesaj gönderen Mendenn »

Bu tür programları sağlıklı bir şekilde yapabilmeniz için işletim sisteminde fazla program kurulu olmaması gerekir. Şuan ki hali hazırdaki işletim sisteminde yapabilirsiniz.
Ama bu tür işlemlerin çabuk verimli olması için sanal işletim sistemini kullanmanızı tavsiye ederim. Sanal işletim sistemi kurmak ister iseniz işte program adları: VirtualBox, VMware workstation, Virtual PC

Bu anlatımda sanal bir işletim sistemi üzerinde yapılmıştır.

Programın eski sürüm adı: Thinstall şeklinde geçiyor.
Programın yeni sürüm adı ise: VMware ThinApp şeklinde geçiyor.

1. ANLATIM
anlatımda kullanılan adı ise eski sürümüdür.
Resim


2. ANLATIM
Konu ile ilgili başka bir anlatım.... Başka bir anlatım

Tıkla ve izle

Kod: Tümünü seç

http://www.swfcabin.com/swf-files/1341136254.swf
Not: Kendi Arşivimden paylaşıyorum

Yazan: Mendenn
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53932
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19752 kez
Teşekkür edildi: 11979 kez

Re: Portable program nasıl yapılır.? -1

Mesaj gönderen velociraptor »

Teşekkürler mendenn , sanıyorumki Thinstall en çok kullanılanı , elimde şu an 4.4 sürümü kırılmamış sadece serial girilmişi var) oldukça da sağlıklı çalışıyor onun üzerinde denemeler yapıyorum. amacım skype yada windows live messenger i portable yapabilmek
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Portable program nasıl yapılır.? -1

Mesaj gönderen Mendenn »

Aynı konu ile ilgili başka bir anlatım hemen konun devamına eklenmiştir.

Kod: Tümünü seç

http://www.swfcabin.com/swf-files/1341136254.swf
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53932
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19752 kez
Teşekkür edildi: 11979 kez

Re: Portable program nasıl yapılır.? -1

Mesaj gönderen velociraptor »

benim sistemde yok yok , ilk yaptığım çalıştı ama otomatik benim msn e giriyordu :D , sonraki yaptığım hiç çalışmadı , galiba temiz sistemin önemi burada devreye giriyor
Cevapla

“Genel bilgiler ve ipuçları” sayfasına dön