Windows Live messenger 2009 u rahatça kullanın

Msn, Icq, Skype... konularında bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53935
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19760 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Windows Live messenger 2009 u rahatça kullanın

Mesaj gönderen velociraptor »

Resim

Windows live messenger 2009 u kullanmaya kalktığınızda güncelleyin uyarısı alırsınız (aşağıda)

Resim

ve bazen version hacklemek te işe yaramaz işte bu gibi durumlarda kullanabileceğiniz bir yazılım Messenger Reviver dir

http://trendy.trexion.com/~jkay/Messeng ... er-1.2.zip

Windows live messenger 9 u nereden bulurum diyorsanız :
http://www.oldversion.com/download-MSN- ... .8117.html
Kullanıcı avatarı
Bien
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 408
Kayıt: 04 Haz 2012, 16:47
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Windows Live messenger 2009 u rahatça kullanın

Mesaj gönderen Bien »

Teşekkürler :)
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: Windows Live messenger 2009 u rahatça kullanın

Mesaj gönderen ney_bey »

usta,,,

teşekkürler
Cevapla