
Windows live messenger 2009 u kullanmaya kalktığınızda güncelleyin uyarısı alırsınız (aşağıda)

ve bazen version hacklemek te işe yaramaz işte bu gibi durumlarda kullanabileceğiniz bir yazılım Messenger Reviver dir
http://trendy.trexion.com/~jkay/Messeng ... er-1.2.zip
Windows live messenger 9 u nereden bulurum diyorsanız :
http://www.oldversion.com/download-MSN- ... .8117.html



