Donatıların içi boş çıkıyor
Donatıların içi boş çıkıyor
Başlatta bulunan Donatılar ve Yönetimsel Araçlara tıkladığımda içleri boş olarak çıkıyor.Düne kadar bir şey yoktu.Bu gün içleri boş.
Sfc komutunu uyguladım fakat bir işe yaramadı.
Sfc komutunu uyguladım fakat bir işe yaramadı.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: Donatıların içi boş çıkıyor
başlat > çalıştır a aşağıdakini yazıp tılat bakalım boş mu
C:\Users\{kullanıcı adı}\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs
{kullanıcı adı} kısmına kendi adını yaz
C:\Users\{kullanıcı adı}\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs
{kullanıcı adı} kısmına kendi adını yaz
Re: Donatıların içi boş çıkıyor
Onara bulunan Donatılar ve Yönetimsel Araçlar klasörlerinin içleri de boş.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: Donatıların içi boş çıkıyor
ozaman kendine yeni bir kullanıcı aç yada sistem geri yüklemeyi kullan
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: Donatıların içi boş çıkıyor
belki bir vi,rüs yapıyordur bir combofixle bakalım
http://www.bleepingcomputer.com/download/combofix/
http://www.bleepingcomputer.com/download/combofix/
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: Donatıların içi boş çıkıyor
Ama o xp için windows 7 de çalışmaz sanırsam , taratmadan sonra
aşağıdakini başlata yaz enterla
C:\Users\default\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs
sonra üstteki yerdeki kısayolları aşağıya kopyalamayı dene
C:\Users\{kullanıcı adı}\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs
{kullanıcı adı} kısmına kendi adını yaz
aşağıdakini başlata yaz enterla
C:\Users\default\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs
sonra üstteki yerdeki kısayolları aşağıya kopyalamayı dene
C:\Users\{kullanıcı adı}\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs
{kullanıcı adı} kısmına kendi adını yaz
Re: Donatıların içi boş çıkıyor
Tarama yaptım bir değişiklik olmadı.
Dediğin adreste de yoklar yani onun için kopyalayamadım.
Dediğin adreste de yoklar yani onun için kopyalayamadım.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: Donatıların içi boş çıkıyor
Kod: Tümünü seç
C:\Users\{kullanıcı adı}\AppData\Roaming\MicrosoftKod: Tümünü seç
C:\Users\{kullanıcı adı}\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\ProgramsRe: Donatıların içi boş çıkıyor
Verdiğim adresteki klasörlerin ikisi de gizli olarak işaretli değil zaten
Re: Donatıların içi boş çıkıyor
Doğru yer gittiğinden emin olman için:
Tarkan abinin sana verdiği adresin genel hali:
Tarkan abinin sana verdiği adresin genel hali:
Kod: Tümünü seç
%USERPROFILE%\AppData\Roaming\MicrosoftKod: Tümünü seç
%USERPROFILE%\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs

