InfraRecorder - CD-DVD yazmak için

Sadece freeware (Ücretsiz) program paylaşımlarının yeraldığı alan
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Bien
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 408
Kayıt: 04 Haz 2012, 16:47
Teşekkür edildi: 1 kez

InfraRecorder - CD-DVD yazmak için

Mesaj gönderen Bien »

Resim

InfraRecorder Cd-DVD yazmak için kullana bileceğiniz kurulum gerektirmeyen küçük bir program.

http://infrarecorder.org/?page_id=5
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53899
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19703 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: InfraRecorder - CD-DVD yazmak için

Mesaj gönderen velociraptor »

Neronun free yazılımı bile boyut olarak fazla , zamanında Nero hatasını anlayıp yakında Lite çıkarır demiştim çıkardı da sıra portablede lakin sadece Cd/DVD yazdıracaklar üstteki gibi portable programları tercih etsinler derim
Cevapla