Benim düşüncem kesinlikle segate hdd almayız...
En iyi hdd ler western digital
ikinci sırada ise samsung tur
Tabi ön bellekleri ne kadar yüksek olursa o kadar iyidir...32-64 ve üzeri ön bellekle sistemiz daha hızlı ve rahat olacaktır...
Hd önerileriniz nelerdir
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53907
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19713 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
- Sni0r
- Byte1

- Mesajlar: 46
- Kayıt: 28 Şub 2010, 02:29
Re: Hd önerileriniz nelerdir
Bende WD kullanıcısıyım ve oldukça memnunum.
Bunun dışında,Toshiba,Samsung ve Verbatim markalarıda bu konuda kalitelidir.
Bunun dışında,Toshiba,Samsung ve Verbatim markalarıda bu konuda kalitelidir.
- tasiyici
- Megabyte3

- Mesajlar: 1452
- Kayıt: 23 Şub 2008, 19:26
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 27 kez
- Teşekkür edildi: 13 kez
Re: Hd önerileriniz nelerdir
samsung masa üstündede harici disktede tek geçerim hiç bir sorun yaşamadım okadar program yükledim kurdum ama halen tıkır tıkır çalışıyor

