msn de kisilerin goruntusu

Msn, Icq, Skype... konularında bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
canxdostt
Byte4
Byte4
Mesajlar: 158
Kayıt: 02 Mar 2007, 17:44
cinsiyet: Erkek

msn de kisilerin goruntusu

Mesaj gönderen canxdostt »

arkadasim ben msn de kisi kartimin farkli gorunmesini istiyorum.burda gecengun bir site adresi vardi yapmistim simdi bulamadim yardim edermisiniz ltf.
Kullanıcı avatarı
Bekir 65
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1215
Kayıt: 11 Nis 2006, 22:05
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen Bekir 65 »

nasil yani???

konusma penceresindemi???

yada contact listesindemi????
Kullanıcı avatarı
casualty_russia
Byte2
Byte2
Mesajlar: 84
Kayıt: 13 Mar 2007, 20:51

Mesaj gönderen casualty_russia »

söylemek istediginizi daha açık bir dille ifade ederseniz size daha kolay yardımcı olabiliriz,bu arada foruma hosgeldiniz :D
Kullanıcı avatarı
canxdostt
Byte4
Byte4
Mesajlar: 158
Kayıt: 02 Mar 2007, 17:44
cinsiyet: Erkek

msn de kisilerin goruntusu

Mesaj gönderen canxdostt »

abi hani msn de yazistigimiz sayfa varya orda gorunen resime istedigin niki yaziyorsunya farkli sekillerde
onu diyordum
Kullanıcı avatarı
casualty_russia
Byte2
Byte2
Mesajlar: 84
Kayıt: 13 Mar 2007, 20:51

Re: msn de kisilerin goruntusu

Mesaj gönderen casualty_russia »

bu linkten aradıgınız seyi bulabilirsiniz sanırım,foruma tekrar hosgeldiniz,kolay gelsin :D

viewtopic.php?t=10011
Kullanıcı avatarı
canxdostt
Byte4
Byte4
Mesajlar: 158
Kayıt: 02 Mar 2007, 17:44
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen canxdostt »

sagol hsb arkadasim ama ordaki link de acilmiyor:(
Kullanıcı avatarı
drog_1
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1329
Kayıt: 15 Mar 2006, 16:40

Mesaj gönderen drog_1 »

altta alternatif linkler var dostum...
onları deneyin
hosgeldiniz tabii bu arada...
Kullanıcı avatarı
casualty_russia
Byte2
Byte2
Mesajlar: 84
Kayıt: 13 Mar 2007, 20:51

Mesaj gönderen casualty_russia »

üstteki linkte sorun var,zaten o site üyelik gerektiriyo,altta verilen linkleri denersen istedigin olacaktır
Kolay gelsin
Kullanıcı avatarı
canxdostt
Byte4
Byte4
Mesajlar: 158
Kayıt: 02 Mar 2007, 17:44
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen canxdostt »

tskler hsb ama ben size yanlis seyi sordum heralde ozur.ben msn de resmin oldugu yere(o aradigim sitede bulunan resimlerin ustune nikimi yazmayi)sormak istemistim :oops
Kullanıcı avatarı
Bekir 65
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1215
Kayıt: 11 Nis 2006, 22:05
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen Bekir 65 »

yeni avatar mi?
Kullanıcı avatarı
drog_1
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1329
Kayıt: 15 Mar 2006, 16:40

Mesaj gönderen drog_1 »

Kullanıcı avatarı
Bekir 65
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1215
Kayıt: 11 Nis 2006, 22:05
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen Bekir 65 »

aynen dedim gibi avatar üretme siteleri!

bende nick-üreten siteleri aklimdan gecirdim ama karar vermedim :lol: :lol: :lol:

kolay gelsin :D
Kullanıcı avatarı
canxdostt
Byte4
Byte4
Mesajlar: 158
Kayıt: 02 Mar 2007, 17:44
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen canxdostt »

Tsk Ler Kardes Bunu Aramıyordum Ama Bu Daha Iyı Tskler

Edit:

ozur buyuk harf yazmicaktim unuttum
Kullanıcı avatarı
ultrailker
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 986
Kayıt: 25 May 2006, 19:46
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen ultrailker »

www.msnletters.nl/

olabilirmi?
Cevapla