Msn, Icq, Skype... konularında bilgi paylaşım alanıdır.
canxdostt
Byte4
Mesajlar: 158 Kayıt: 02 Mar 2007, 17:44
cinsiyet: Erkek
Mesaj
gönderen canxdostt » 15 Mar 2007, 18:13
arkadasim ben msn de kisi kartimin farkli gorunmesini istiyorum.burda gecengun bir site adresi vardi yapmistim simdi bulamadim yardim edermisiniz ltf.
Bekir 65
Megabyte3
Mesajlar: 1215 Kayıt: 11 Nis 2006, 22:05
cinsiyet: Erkek
Mesaj
gönderen Bekir 65 » 15 Mar 2007, 18:22
nasil yani???
konusma penceresindemi???
yada contact listesindemi????
casualty_russia
Byte2
Mesajlar: 84 Kayıt: 13 Mar 2007, 20:51
Mesaj
gönderen casualty_russia » 15 Mar 2007, 18:26
söylemek istediginizi daha açık bir dille ifade ederseniz size daha kolay yardımcı olabiliriz,bu arada foruma hosgeldiniz :D
canxdostt
Byte4
Mesajlar: 158 Kayıt: 02 Mar 2007, 17:44
cinsiyet: Erkek
Mesaj
gönderen canxdostt » 15 Mar 2007, 18:27
abi hani msn de yazistigimiz sayfa varya orda gorunen resime istedigin niki yaziyorsunya farkli sekillerde
onu diyordum
canxdostt
Byte4
Mesajlar: 158 Kayıt: 02 Mar 2007, 17:44
cinsiyet: Erkek
Mesaj
gönderen canxdostt » 15 Mar 2007, 18:37
sagol hsb arkadasim ama ordaki link de acilmiyor:(
drog_1
Megabyte3
Mesajlar: 1329 Kayıt: 15 Mar 2006, 16:40
Mesaj
gönderen drog_1 » 15 Mar 2007, 18:38
altta alternatif linkler var dostum...
onları deneyin
hosgeldiniz tabii bu arada...
casualty_russia
Byte2
Mesajlar: 84 Kayıt: 13 Mar 2007, 20:51
Mesaj
gönderen casualty_russia » 15 Mar 2007, 18:39
üstteki linkte sorun var,zaten o site üyelik gerektiriyo,altta verilen linkleri denersen istedigin olacaktır
Kolay gelsin
canxdostt
Byte4
Mesajlar: 158 Kayıt: 02 Mar 2007, 17:44
cinsiyet: Erkek
Mesaj
gönderen canxdostt » 15 Mar 2007, 18:46
tskler hsb ama ben size yanlis seyi sordum heralde ozur.ben msn de resmin oldugu yere(o aradigim sitede bulunan resimlerin ustune nikimi yazmayi)sormak istemistim
ops
Bekir 65
Megabyte3
Mesajlar: 1215 Kayıt: 11 Nis 2006, 22:05
cinsiyet: Erkek
Mesaj
gönderen Bekir 65 » 15 Mar 2007, 18:50
yeni avatar mi?
drog_1
Megabyte3
Mesajlar: 1329 Kayıt: 15 Mar 2006, 16:40
Mesaj
gönderen drog_1 » 15 Mar 2007, 18:51
Bekir 65
Megabyte3
Mesajlar: 1215 Kayıt: 11 Nis 2006, 22:05
cinsiyet: Erkek
Mesaj
gönderen Bekir 65 » 15 Mar 2007, 18:53
aynen dedim gibi avatar üretme siteleri!
bende nick-üreten siteleri aklimdan gecirdim ama karar vermedim
kolay gelsin :D
canxdostt
Byte4
Mesajlar: 158 Kayıt: 02 Mar 2007, 17:44
cinsiyet: Erkek
Mesaj
gönderen canxdostt » 15 Mar 2007, 18:57
Tsk Ler Kardes Bunu Aramıyordum Ama Bu Daha Iyı Tskler
Edit:
ozur buyuk harf yazmicaktim unuttum