Firefox Ram Probleminin Çözüm Yolu

Internet konusunda bilgi ve ipuçları paylaşım alanıdır.
Cevapla
tasarımcı77
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 797
Kayıt: 06 Eki 2010, 09:10

Firefox Ram Probleminin Çözüm Yolu

Mesaj gönderen tasarımcı77 »

Resim

Firefox un çok ram yediğini herkez biliyor herhalde. Bu problem Macromedia Flash plug-in den kaynaklanıyor.

Firefox u açıp adres çubuğuna about:config yazıyoruz. Daha sonra

Sayfa içerisinde herhangibir yere farenin sağ tuşu ile tıklıyoruz , ordan

Yeni > integer seçiyoruz…

Daha sonra karşımıza çıkan pop-up a browser.cache.memory.capacity olarak isimlendiriyoruz..tamam diyoruz.
Şimdi tekrar bir pop-up çıkıcak karşımıza orda browser.cache.memory.capacity değerini sorucak bize , bizde oraya 60000 yazıyoruz…tamam diyoruz.

Daha sonra Firefox u kapatıp , açıyoruz ve bu problemden kurtulmuş oluyoruz.

alıntıdır.
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: Firefox Ram Probleminin Çözüm Yolu

Mesaj gönderen ney_bey »

kerata sanki hızlandı gibi :lol:

teşekkürler
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11967 kez

Re: Firefox Ram Probleminin Çözüm Yolu

Mesaj gönderen velociraptor »

tesekkürler
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Firefox Ram Probleminin Çözüm Yolu

Mesaj gönderen Mendenn »

bu iyi oldu akşam deneyip sonucu yazarım. Facebook oyunlarında makina bir kasıyor.... :) ...
teşekkürler...
Cevapla