Microsoft’un CEO’su Steve Ballmer, dün yaptığı açıklamada, yazılım devi şirketlerinin işletim sisteminin 2012’de piyasaya sürüleceğini açıkladı.
Tokyo’da düzenlenen “Microsoft Developer Forum”da konuşan Ballmer, “Windows’un yeni versiyonu üzerinde çok çalıştıklarını” belirtti ve “Gelecek yıl piyasaya sürülecek yeni nesil Windows sistemlerinde birçok yenilik var…”ifadesini kullandı.
Ballmer, yeni Windows’un içerikleri hakkında açıklamada bulunmazken, Microsoft’un yatırım yapmayı öngördüğü bazı alanları açıkladı. Bu alanlardan bir tanesinin “doğal kullanınıcı ara yüzü” olduğunu belirten Ballmer, “dokunma ve konuşma gibi bilgisayarla karşılıklı etkileşimi geliştirmek istediklerini ve şirket olarak bilgisayarların kullanıcısını ve eylemlerini tanıyacak bir seviyeye getirmek istediklerini” ifade etti.
not:2012 aralık bence sebepleri için bknz. önceki mesajlar :)
Windows 8'in çıkış tarihi açıklandı!
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19729 kez
- Teşekkür edildi: 11967 kez
- turkaziza
- Byte2

- Mesajlar: 80
- Kayıt: 12 Haz 2010, 20:53
Re: Windows 8'in çıkış tarihi açıklandı!
söyledikleri iyi güzelde daha windows 7 ile ilgili birçok uyumluluk sorununu aşamadılar. birde birazda lisans fiyatlarını düşürmek için çalışsalar ne dersiniz hoş olmazmı :D
Re: Windows 8'in çıkış tarihi açıklandı!
eee artık anlayın kapitalis dünyada tek düşündükleri sürdürülebilir satış...
gerisi müfredat. 7 nin yapıpta xp nin yapamadığı bir uygulama yada yada işlev söyleyin..
eklentileri yükleyin yada kodları açın hepsi aynı işi görür.
gerisi müfredat. 7 nin yapıpta xp nin yapamadığı bir uygulama yada yada işlev söyleyin..
eklentileri yükleyin yada kodları açın hepsi aynı işi görür.
- turkaziza
- Byte2

- Mesajlar: 80
- Kayıt: 12 Haz 2010, 20:53
Re: Windows 8'in çıkış tarihi açıklandı!
valla aslında en sağlamı xp bana göre ama hep kolaya kaçtığımızdan vede yenisi olsun(açgözlülük) dediğimizden midir. düzene uyduk gidiyoruz 
-
qwaszx88
- Bit

- Mesajlar: 1
- Kayıt: 29 May 2011, 00:44
- N2O
- Megabyte2

- Mesajlar: 1147
- Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
- cinsiyet: Erkek
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3845
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
Re: Windows 8'in çıkış tarihi açıklandı!
vallaha win 8 çıktı sanırım.Onun haricinde hep görselliğe önem veriyorlar.Birde pahallı yeni makinaları satmak amaçları...Bence işletim sistemi her yenilendiğin var olan kullanılan her program ve yazılımı adapte etmek mümkün olmuyor.sörf vs için etkinlikler güzel sadece...

