Windows 8'in çıkış tarihi açıklandı!

Windows 8 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
Kullanıcı avatarı
lord_leo
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1440
Kayıt: 25 Nis 2010, 08:39
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 7 kez

Windows 8'in çıkış tarihi açıklandı!

Mesaj gönderen lord_leo »

Microsoft’un CEO’su Steve Ballmer, dün yaptığı açıklamada, yazılım devi şirketlerinin işletim sisteminin 2012’de piyasaya sürüleceğini açıkladı.
Tokyo’da düzenlenen “Microsoft Developer Forum”da konuşan Ballmer, “Windows’un yeni versiyonu üzerinde çok çalıştıklarını” belirtti ve “Gelecek yıl piyasaya sürülecek yeni nesil Windows sistemlerinde birçok yenilik var…”ifadesini kullandı.

Ballmer, yeni Windows’un içerikleri hakkında açıklamada bulunmazken, Microsoft’un yatırım yapmayı öngördüğü bazı alanları açıkladı. Bu alanlardan bir tanesinin “doğal kullanınıcı ara yüzü” olduğunu belirten Ballmer, “dokunma ve konuşma gibi bilgisayarla karşılıklı etkileşimi geliştirmek istediklerini ve şirket olarak bilgisayarların kullanıcısını ve eylemlerini tanıyacak bir seviyeye getirmek istediklerini” ifade etti.


not:2012 aralık bence sebepleri için bknz. önceki mesajlar :)
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11967 kez

Re: Windows 8'in çıkış tarihi açıklandı!

Mesaj gönderen velociraptor »

Tesekkürler
Kullanıcı avatarı
turkaziza
Byte2
Byte2
Mesajlar: 80
Kayıt: 12 Haz 2010, 20:53

Re: Windows 8'in çıkış tarihi açıklandı!

Mesaj gönderen turkaziza »

söyledikleri iyi güzelde daha windows 7 ile ilgili birçok uyumluluk sorununu aşamadılar. birde birazda lisans fiyatlarını düşürmek için çalışsalar ne dersiniz hoş olmazmı :D
Kullanıcı avatarı
lord_leo
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1440
Kayıt: 25 Nis 2010, 08:39
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 7 kez

Re: Windows 8'in çıkış tarihi açıklandı!

Mesaj gönderen lord_leo »

eee artık anlayın kapitalis dünyada tek düşündükleri sürdürülebilir satış...
gerisi müfredat. 7 nin yapıpta xp nin yapamadığı bir uygulama yada yada işlev söyleyin..
eklentileri yükleyin yada kodları açın hepsi aynı işi görür.
Kullanıcı avatarı
turkaziza
Byte2
Byte2
Mesajlar: 80
Kayıt: 12 Haz 2010, 20:53

Re: Windows 8'in çıkış tarihi açıklandı!

Mesaj gönderen turkaziza »

valla aslında en sağlamı xp bana göre ama hep kolaya kaçtığımızdan vede yenisi olsun(açgözlülük) dediğimizden midir. düzene uyduk gidiyoruz :lol:
qwaszx88
Bit
Bit
Mesajlar: 1
Kayıt: 29 May 2011, 00:44

Re: Windows 8'in çıkış tarihi açıklandı!

Mesaj gönderen qwaszx88 »

Os adı 8 olmayabilirmiş MS patronuna yalanlama gelmişti
Kullanıcı avatarı
N2O
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1147
Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
cinsiyet: Erkek

Re: Windows 8'in çıkış tarihi açıklandı!

Mesaj gönderen N2O »

zaten adının 8 olmayacağı kesin...
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3845
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Re: Windows 8'in çıkış tarihi açıklandı!

Mesaj gönderen loveme »

vallaha win 8 çıktı sanırım.Onun haricinde hep görselliğe önem veriyorlar.Birde pahallı yeni makinaları satmak amaçları...Bence işletim sistemi her yenilendiğin var olan kullanılan her program ve yazılımı adapte etmek mümkün olmuyor.sörf vs için etkinlikler güzel sadece...
Cevapla