WinRar sağ tıkla çıkartmıyor?!

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

WinRar sağ tıkla çıkartmıyor?!

Mesaj gönderen Zaur »

Selam, arkadaşlar WinRar'a sağ tıklayıp çıkart dediğimde çıkartmıyor amma WinRar dosyasın açıp çıkart düğmesin bastığımda çıkartıyor, bunu nasıl düzelte bilirim?!
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53892
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11955 kez

Re: WinRar sağ tıkla çıkartmıyor?!

Mesaj gönderen velociraptor »

winrari kaldir , sonra registryden de tamizle ve yeniden kur
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: WinRar sağ tıkla çıkartmıyor?!

Mesaj gönderen Zaur »

Teşekkürler sildim yeniden kurdum işe yaradı, peki bunu nasıl düzelte bilirim?

Resim
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Sorun Çözüldü.

Mesaj gönderen Zaur »

Simge sorunun bununla çözdüm: :idea: :arrow: :)) :wink:

http://sites.google.com/site/efecanerdu ... edirects=0

Bu seferde sürücüyü açıyorum Arama penceresi açılıyordu onuda bununla halletdim:

Başlat->Çalıştır->Regedit

HKEY_CLASSES_ROOT Directory shell

Sağ taraftaki Default değeri "none" değilse "none" yapın. (tırnaklar yok)

HKEY_CLASSES_ROOT Drive shell

Default değeri "none" değilse "none" yapın.

Ayrıca;

HKEY_CLASSES_ROOTFoldershell

Sağ taraftaki default değeri "open" değilse "open" yapın.
Kullanıcı avatarı
lord_leo
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1440
Kayıt: 25 Nis 2010, 08:39
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 7 kez

Re: WinRar sağ tıkla çıkartmıyor?!

Mesaj gönderen lord_leo »

rus win dikkatimi çekti
bizede rusca öğret :)
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: WinRar sağ tıkla çıkartmıyor?!

Mesaj gönderen Zaur »

Bilsem dükkan senin ;) o sadece adlandırmadır bende 2 xp var demişdim C: Türk xp olsun D: Eng multi language ilede rusca yapa bileyim eng xp'ni amma salaklar acaib bir şey yapmışlar, resimde ki C: Türk xp olandır ama baksana Bilgisayarımın altında ne yazılmış halbu ki Dosya Düzen Görünüm yazması lazımdı.

Resim
Cevapla