WinRar sağ tıkla çıkartmıyor?!
- Zaur
- Megabyte4

- Mesajlar: 1719
- Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
- Teşekkür etti: 7 kez
- Teşekkür edildi: 18 kez
- İletişim:
WinRar sağ tıkla çıkartmıyor?!
Selam, arkadaşlar WinRar'a sağ tıklayıp çıkart dediğimde çıkartmıyor amma WinRar dosyasın açıp çıkart düğmesin bastığımda çıkartıyor, bunu nasıl düzelte bilirim?!
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11955 kez
- Zaur
- Megabyte4

- Mesajlar: 1719
- Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
- Teşekkür etti: 7 kez
- Teşekkür edildi: 18 kez
- İletişim:
Re: WinRar sağ tıkla çıkartmıyor?!
Teşekkürler sildim yeniden kurdum işe yaradı, peki bunu nasıl düzelte bilirim?


- Zaur
- Megabyte4

- Mesajlar: 1719
- Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
- Teşekkür etti: 7 kez
- Teşekkür edildi: 18 kez
- İletişim:
Sorun Çözüldü.
Simge sorunun bununla çözdüm: :idea:
:)) :wink:
http://sites.google.com/site/efecanerdu ... edirects=0
Bu seferde sürücüyü açıyorum Arama penceresi açılıyordu onuda bununla halletdim:
Başlat->Çalıştır->Regedit
HKEY_CLASSES_ROOT Directory shell
Sağ taraftaki Default değeri "none" değilse "none" yapın. (tırnaklar yok)
HKEY_CLASSES_ROOT Drive shell
Default değeri "none" değilse "none" yapın.
Ayrıca;
HKEY_CLASSES_ROOTFoldershell
Sağ taraftaki default değeri "open" değilse "open" yapın.
http://sites.google.com/site/efecanerdu ... edirects=0
Bu seferde sürücüyü açıyorum Arama penceresi açılıyordu onuda bununla halletdim:
Başlat->Çalıştır->Regedit
HKEY_CLASSES_ROOT Directory shell
Sağ taraftaki Default değeri "none" değilse "none" yapın. (tırnaklar yok)
HKEY_CLASSES_ROOT Drive shell
Default değeri "none" değilse "none" yapın.
Ayrıca;
HKEY_CLASSES_ROOTFoldershell
Sağ taraftaki default değeri "open" değilse "open" yapın.
- Zaur
- Megabyte4

- Mesajlar: 1719
- Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
- Teşekkür etti: 7 kez
- Teşekkür edildi: 18 kez
- İletişim:
Re: WinRar sağ tıkla çıkartmıyor?!
Bilsem dükkan senin
o sadece adlandırmadır bende 2 xp var demişdim C: Türk xp olsun D: Eng multi language ilede rusca yapa bileyim eng xp'ni amma salaklar acaib bir şey yapmışlar, resimde ki C: Türk xp olandır ama baksana Bilgisayarımın altında ne yazılmış halbu ki Dosya Düzen Görünüm yazması lazımdı.



