Sürücülerinizi Yüklerken Hata Alıyorsanız

PC hakkındaki genel bilgi ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
bedir17
Byte4
Byte4
Mesajlar: 152
Kayıt: 16 Eki 2010, 19:42
cinsiyet: Erkek

Sürücülerinizi Yüklerken Hata Alıyorsanız

Mesaj gönderen bedir17 »

Bu aşamaları gerçekleştirmek için Pc'nizde;

Winrar

ya da

Winzip

programlarının kurulu olması gereklidir.

1) Önce sürücü Setup.exe'sini çalıştırınız. Kurulum esnasında program, hata verse dahi mutlaka;
Kod:
C:\

C:\Program Files

C:\WINDOWS\Temp
klasörlerinden birine dosyalarını çıkarmış olacaktır.

2) Eğer böyle bir klasör bulamadıysanız, Masaüstünde Yeni Klasör oluşturunuz.

3) Elinizde bulunan ya da İndirdiğiniz sürücü exe'sini Masaüstünde yarattığınız Yeni Klasör içine koyunuz.

4) Sürücü exe'sini sağ tık yaparak Buraya Çıkart ( İngilizce ise; Extract Here ) seçeneğine tıklayınız.

5) Bilgisayarım > Sağ Tık > Özellikler > Donanım > Aygıt Yöneticisine gidip Ünlem ya da Soru işaretli sürücüyü çift tıklayıp, Sürücüyü güncelleştir deyiniz.

6) Açılan pencerede Listeden yada belirli bir konumdan yükle [Gelişmiş] seçeneğini tıkladıktan sonra gelen ekranda da Arama Yüklenecek sürücüyü ben seçeceğim seçeneği ile ilerleyiniz.

7) Bundan sonraki adımda ise Disketi var sekmesine tıklayıp, Masaüstündeki Yeni Klasör'ü yada 1. Maddedebelirttiğim yerdeki Klasör'ü gösterip, Tamam diyerek işlemi bitiriniz.

Alıntıdır.
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Sürücülerinizi Yüklerken Hata Alıyorsanız

Mesaj gönderen Mendenn »

Ben genelde Setup dosyalarını kullanarak kurmam. Çünkü Sürücünün (aygıtın) işletim sisteme tanıtmak için gerekli dosyalar boyut olarak küçük ve sayısıda azdır. O yüzden indirdiğim dosyayı sağ tıklarım WinRaR ile kurulum dosyasını açabiliyor isem açarım. Yok açılmıyor ise:
UniExtract (Universal Extractor) ile setup dosyasını açar.

Bilgisayarım > Sağ Tık > Özellikler > Donanım > Aygıt Yöneticisine gidip Ünlem ya da Soru işaretli sürücüyü çift tıklayıp, Sürücüyü güncelleştir deyiniz.

yaparım. (Özellik bu ekran kartılarını tanıtır iken böyle yönteme baş vuruyorum. :D )

Şuan kurduğum işletim sistemim ve Laptop umda bu yöntemle kurulur. Hiç sorun olmuyor.
Kullanıcı avatarı
skinnycem
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 669
Kayıt: 19 Mar 2006, 18:32
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2 kez
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Sürücülerinizi Yüklerken Hata Alıyorsanız

Mesaj gönderen skinnycem »

teşekkürler
Kullanıcı avatarı
bedir17
Byte4
Byte4
Mesajlar: 152
Kayıt: 16 Eki 2010, 19:42
cinsiyet: Erkek

Re: Sürücülerinizi Yüklerken Hata Alıyorsanız

Mesaj gönderen bedir17 »

mendenn yazdı:Ben genelde Setup dosyalarını kullanarak kurmam. Çünkü Sürücünün (aygıtın) işletim sisteme tanıtmak için gerekli dosyalar boyut olarak küçük ve sayısıda azdır. O yüzden indirdiğim dosyayı sağ tıklarım WinRaR ile kurulum dosyasını açabiliyor isem açarım. Yok açılmıyor ise:
UniExtract (Universal Extractor) ile setup dosyasını açar.

Bilgisayarım > Sağ Tık > Özellikler > Donanım > Aygıt Yöneticisine gidip Ünlem ya da Soru işaretli sürücüyü çift tıklayıp, Sürücüyü güncelleştir deyiniz.

yaparım. (Özellik bu ekran kartılarını tanıtır iken böyle yönteme baş vuruyorum. :D )

Şuan kurduğum işletim sistemim ve Laptop umda bu yöntemle kurulur. Hiç sorun olmuyor.
Söylediğiniz yöntemi not aldım.Teşekkürler. :)
Cevapla

“Genel bilgiler ve ipuçları” sayfasına dön