Wordpress yada div lerin kullanığı scriptlerde satırbaşı?

Web tasarım, Web Programlama ve script dilleri konuları buraya
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Wordpress yada div lerin kullanığı scriptlerde satırbaşı?

Mesaj gönderen Mendenn »

Wordpress yada div lerin kullanığı scriptlerde satırbaşı nasıl verilir. Ben normalde yazı yazar iken bir satırdan yazmaya başlarım sonra o satırın altında değilde birazda daha dışardan paragrafa geçerim. Tekrar yeni bir paragrafa başlayacağım zaman ilk satırbaşını takip ederim. işte bu düzeni nasıl yapabilirim? Normal de yazıyorum ama yazı sağa salo direk yaslıyor. Acaba temadaki css kodları mı ile alakalı?

Yapmak istediğim düzen bu şekilde:

Resim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53892
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Re: Wordpress yada div lerin kullanığı scriptlerde satırbaşı

Mesaj gönderen velociraptor »

pre tag ini kullanarak isni kolaylastirabilirsin , söyleki :

Resim

ve görünümü

Resim

baska yollari kesin vardir , buldukca yazarim , üstteki ilk aklima gelendi
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Wordpress yada div lerin kullanığı scriptlerde satırbaşı

Mesaj gönderen Mendenn »

bu yabancı forumlarda görmüştüm. Adamın biri şiirden yazacakmış. şekillli olsun diye bu kodu biri vermişti. ama nasıl kullanacağımı anlayamamıştım. şimdi daha iyi oldu. paylaşımın için sağol. Jeton düştü :D...
ama dediğin gibi bir plugin gibi bişey var sanırım. bulursam bende burdan paylaşırım.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53892
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Re: Wordpress yada div lerin kullanığı scriptlerde satırbaşı

Mesaj gönderen velociraptor »

pre oldukca ise yarar bir tag dir , html ile site tasarlama zamanlarinda cok isime yaramisti
Kullanıcı avatarı
drog_1
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1329
Kayıt: 15 Mar 2006, 16:40

Re: Wordpress yada div lerin kullanığı scriptlerde satırbaşı

Mesaj gönderen drog_1 »

Kod: Tümünü seç

<p style="padding-left: 30px;">yazıyı buraya yaz</p>
wordpresste bu şekilde de paragraf girişi yapabilirsin.
ayrıca editörü değiştirebilirsin
buradan :

http://wordpress.org/extend/plugins/tinymce-advanced/

ben kullanıyorum.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53892
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Re: Wordpress yada div lerin kullanığı scriptlerde satırbaşı

Mesaj gönderen velociraptor »

O da iyiymis
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Wordpress yada div lerin kullanığı scriptlerde satırbaşı

Mesaj gönderen Mendenn »

o dediğiniz bende kurulu o şekilde oldu mu o paragraf komlpe içeri giriyor.
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Wordpress yada div lerin kullanığı scriptlerde satırbaşı

Mesaj gönderen Mendenn »

<span style="color: #ffffff;">boşluk </span>


burdaki color temanıza göre yazar iseniz. oraya yazılan yazı ister istemez zemin aynı renkte olacağından boşluk gibi görünecektir :D... daha iyiside olabilir... araştırmaya devam...
Kullanıcı avatarı
drog_1
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1329
Kayıt: 15 Mar 2006, 16:40

Re: Wordpress yada div lerin kullanığı scriptlerde satırbaşı

Mesaj gönderen drog_1 »

Kod: Tümünü seç

<p>&nbsp; &nbsp; &nbsp; YAZINI BURAYA KOY!</p>

Kod: Tümünü seç

&nbsp;
sayısı boşluğun derinliğine göre değiştirilebilir.

bu şekilde kullanırsan oluyor
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Wordpress yada div lerin kullanığı scriptlerde satırbaşı

Mesaj gönderen Mendenn »

drog_1 sağolsın bu son yöntem işe yaradı :D
Kullanıcı avatarı
drog_1
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1329
Kayıt: 15 Mar 2006, 16:40

Re: Wordpress yada div lerin kullanığı scriptlerde satırbaşı

Mesaj gönderen drog_1 »

azim-beton ilişkisi :)
tarkan bilir inadımı :))
ben kullanmıyordum pek.iyi oldu hep beraber öğrendik.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53892
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Re: Wordpress yada div lerin kullanığı scriptlerde satırbaşı

Mesaj gönderen velociraptor »

pre tag i , &nbsp; isaretinin sayica fazla kullanilmasi gereken yerlerde boyuttan tasarruf icin cikarilmis bir tag tir , bosluk tag i bircok defa kullanildiginda sayfayi agirlastirir , onu kullanma diye pre tagini önerdim ama sanirim anlasilmadi
Kullanıcı avatarı
drog_1
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1329
Kayıt: 15 Mar 2006, 16:40

Re: Wordpress yada div lerin kullanığı scriptlerde satırbaşı

Mesaj gönderen drog_1 »

anlaşılmaz mı :)
sen yazını yeni yöntemler de vardır diye bitirince düştüm derdine.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53892
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Re: Wordpress yada div lerin kullanığı scriptlerde satırbaşı

Mesaj gönderen velociraptor »

Tesekürler
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Wordpress yada div lerin kullanığı scriptlerde satırbaşı

Mesaj gönderen Mendenn »

Kodun açık halinin yazılışı :

Kod: Tümünü seç

Non-Breaking Space= nbsp
Cevapla