
yukarıdaki gibi oturum çubuğunda bir boşluk yaratıp simgeleri sınıflamak istermisiniz?
1.masaüstüne sağ tıklayarak yeni>metin belgesi seçerek bir notepad yaratalım
2.bunu txt değil de xxx.exe olarak kaydedelim
3.xxx.exe yi taskbar üzerine sürükleyip bırakalım
4."shift" tuşunu basılı tutarak xxx.exe simgesi üzerine sağ tıklayarak özellikleri açalım
5. "simge değiştir" ile shell32 içinden bir boş simge seçelim ve tamam diye onaylıyalım

oldu bile :)



