Taskbar'da boşluk yaratmak

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
Kullanıcı avatarı
drog_1
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1329
Kayıt: 15 Mar 2006, 16:40

Taskbar'da boşluk yaratmak

Mesaj gönderen drog_1 »

Resim

yukarıdaki gibi oturum çubuğunda bir boşluk yaratıp simgeleri sınıflamak istermisiniz?

1.masaüstüne sağ tıklayarak yeni>metin belgesi seçerek bir notepad yaratalım
2.bunu txt değil de xxx.exe olarak kaydedelim
3.xxx.exe yi taskbar üzerine sürükleyip bırakalım
4."shift" tuşunu basılı tutarak xxx.exe simgesi üzerine sağ tıklayarak özellikleri açalım
5. "simge değiştir" ile shell32 içinden bir boş simge seçelim ve tamam diye onaylıyalım

Resim

oldu bile :)
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53943
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19764 kez
Teşekkür edildi: 11985 kez

Re: Taskbar'da boşluk yaratmak

Mesaj gönderen velociraptor »

tesekürler
Kullanıcı avatarı
bedir17
Byte4
Byte4
Mesajlar: 152
Kayıt: 16 Eki 2010, 19:42
cinsiyet: Erkek

Re: Taskbar'da boşluk yaratmak

Mesaj gönderen bedir17 »

Teşekkürler.
Cevapla