Arkadaşlar bu gün hiç bir sorun yoktu sabahtan güzelce giriyordum birden ir şey oldu giremiyorum.
Bütün sitelere giriyor fakat bir tek faebook a girmiyor.Sayfa bulunamıyor hatası veriyor.
Facebook a Giremiyorum
- bedir17
- Byte4

- Mesajlar: 152
- Kayıt: 16 Eki 2010, 19:42
- cinsiyet: Erkek
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53923
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19743 kez
- Teşekkür edildi: 11975 kez
- bedir17
- Byte4

- Mesajlar: 152
- Kayıt: 16 Eki 2010, 19:42
- cinsiyet: Erkek
Re: Facebook a Giremiyorum
Kontrol ettim orada bir sorun yok.Başka bir neden den dolayı oluyor bilir mi ?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53923
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19743 kez
- Teşekkür edildi: 11975 kez
- bedir17
- Byte4

- Mesajlar: 152
- Kayıt: 16 Eki 2010, 19:42
- cinsiyet: Erkek
Re: Facebook a Giremiyorum
Program işe yaradı sayfa açıldı.Fakat şimdide şöyle bir sorun var.Siteye girdiğimde site aşağıdaki gibi açılıyor.


- bedir17
- Byte4

- Mesajlar: 152
- Kayıt: 16 Eki 2010, 19:42
- cinsiyet: Erkek
