Msn Kamera sorunu
- Karabigalı02
- Byte1

- Mesajlar: 39
- Kayıt: 14 Nis 2006, 00:46
- cinsiyet: Erkek
Msn Kamera sorunu
Karşı tarafa Kamera daveti yolluyorum Sistem kamera davetini red ediyor .. Aynı Şekilde karşı tarafta bana kamera daveti yollayamıyor ..
ama Başka Bir kişiye o da bende Davet yoladığımızda Sorun Çıkmıyor ..
Ve Sadece Bir kişide yapıyor bu hatayı ve hiç bir şekilde görüntülü konuşma yapamıyoruz ..
Bu konuda Bilgisi olan var mı
ama Başka Bir kişiye o da bende Davet yoladığımızda Sorun Çıkmıyor ..
Ve Sadece Bir kişide yapıyor bu hatayı ve hiç bir şekilde görüntülü konuşma yapamıyoruz ..
Bu konuda Bilgisi olan var mı
- yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez
- diceratops
- Megabyte3

- Mesajlar: 1262
- Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
Re: Msn Kamera sorunu
:D kafam karıştı benim ya.Loveme sana sormadı sürüm sorusunu karabigadalıya sordu.
----------------------------------------------------------------------------
Bu arada karabigadalı kamera driver'ını tekrar yüklemeyi dene.
----------------------------------------------------------------------------
@loveme her sorunda format atıcak olsaydık işin içinden çıkamazdık.Lütfen biraz daha kolay çözüm yolları üretelim :)
----------------------------------------------------------------------------
Bu arada karabigadalı kamera driver'ını tekrar yüklemeyi dene.
----------------------------------------------------------------------------
@loveme her sorunda format atıcak olsaydık işin içinden çıkamazdık.Lütfen biraz daha kolay çözüm yolları üretelim :)
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3845
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
Re: Msn Kamera sorunu
vallaha benim başka çözümüm kalmadı çünkü messenger için hata kodunun çözüm yolunu denedim olmadı.Komple kaldırdım olmadı.Başka ne yapayım?Hatta gittim yeni webcam aldım.Gene olmadı...
- yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez
Re: Msn Kamera sorunu
Msn sürümü ile alakalı örnegin seninki 8.5 karşı taraf 9.0 olunca böyle bir sorun çıkıyor.Şuan Bende her ikisi kurulu ihtiyaca göre kullanıyorum
- diceratops
- Megabyte3

- Mesajlar: 1262
- Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
Re: Msn Kamera sorunu
bende 8.5 kullanıyorum.Karşıdaki 9.0 kullandığı için kamera açılmıyor.bi 9.0 bide 8.5 yükleyin.Kamera açmak için 9.0 kullanırsınız :)
