bazı programlar vardır "hah işte budur" dersiniz işte filezillanın yavaşlığından her seferinde gerekli kullanıcı adı ve şifre girmekten ve kendi penceresinden işlem yapmasından gına geldiği bir anda ftp client arayışına girdim tek,tek denediğim ftp programlarını denerken smartftp ye sıra geldi yükledim ve kullanırken "hah işte budur" dedim Türkçe oluşuda ayrı bir güzelliği.
en çok hoşuma giden tarafı bilgisayardan al doğru ftp nin içine at kopyalasın,elektrikler kesildi aç şifre falan girmeden kaldığı yerden devam etsin,üstelik görünüşüde çok basit neyin nerde olduğunu anlıyorsun.
sitemizdeki bazı linkler:
viewtopic.php?f=11&t=89938&hilit
viewtopic.php?f=11&t=12248&hilit
smartftp hakkında.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53905
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19712 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez


