RamDiskler hk.

PC hakkındaki genel bilgi ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
skinnycem
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 669
Kayıt: 19 Mar 2006, 18:32
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2 kez
Teşekkür edildi: 1 kez

RamDiskler hk.

Mesaj gönderen skinnycem »

2 haftadır RamDisklere takmış durumdayım. Denemediysem 6-7 program denedim . ( shareware ler dahil ) Ancak gözle görülebilir bir fark hissedemedim. Sanal disk üzerinden bellek ayarı yapıyorum ancak pc her açılışta kendi bellek ayarını kendisi yapıyor veya yapmak zorunda kalıyor. Forumda baktım bu konu hakkında pek bilgi yok. win 7 3 gb önbellekli bir makina kullanıyorum. Son kullandığım Ramdisk programı Star wind. Bu programların efektif şekilde kullanımı konusunda bilgi almak istiyorum. :roll:
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: RamDiskler hk.

Mesaj gönderen modestus »

anladığıma göre sistemin yeni ram miktarında yeterli.
o tür programlar sistemini kesinlikle hızlandırmaz. hiçbir program hızlandırmaz bazı programlar sadece optimize ederek yani olması gereken hale getirerek hızlanmasını sağlar o yüzden hiç uğraşma.
bu programlardan bende denedim milim faydaları yok.
Cevapla

“Genel bilgiler ve ipuçları” sayfasına dön