çözüldü çok teşekkürler ederim.
Hizmetler bölümünde hepsini açtım ancak güvenlik için ağ ayarlarındaki seçimleri nasıl yapabilirim ya da nasıl olmalıdır?Diğer seçenekler nasıl olmalıdır?

Bu resimdeki ağ ayarlarımın hepsi otomatik yaptım ve başladı dedi.Yani bu alttaki resim gibi oldu.Ağa bağlanan makina.
