Web tasarım, Web Programlama ve script dilleri konuları buraya
-
tuul
- Kilobyte1

- Mesajlar: 215
- Kayıt: 16 Eki 2010, 19:37
Mesaj
gönderen tuul »
Ya kardesim scriptlerden bi sey yapamadim?!
-
modestus
- Gigabyte4

- Mesajlar: 3081
- Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
Mesaj
gönderen modestus »
nerde denedin??
-
tuul
- Kilobyte1

- Mesajlar: 215
- Kayıt: 16 Eki 2010, 19:37
Mesaj
gönderen tuul »
.txt fayla yazdim sonra .html yaptim
:)
-
modestus
- Gigabyte4

- Mesajlar: 3081
- Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
Mesaj
gönderen modestus »
onlar siteler için bireysel olarak işine yaramaz...