PopUp Pencereleri %99 engelleyin

Internet konusunda bilgi ve ipuçları paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
diceratops
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1262
Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

PopUp Pencereleri %99 engelleyin

Mesaj gönderen diceratops »

Internet Explorer'da bir sayfayı gezerken karşınıza çıkan otomatik açılır pencerelerden PopOops ile engelleyebilirsiniz.

Resim

Program otomatik açılıan pencereleri , mause hareketine duyarlı pencereleri , pop gibi gözüken ayrı Internet Explorer uygulamasından açılan pencereleri ve kapatılan içerikden sonra açılan popup sayfaları %99 engelleyebilmektedir.

Resim

Programın durum çubuğundaki simgesine sağ tıklayıp program ayarlarını yapabilir yada tek tıkla programı pasif yada aktif yapabilirsiniz.Üzerinde X varken program aktif dir.

dwnld

Kod: Tümünü seç

http://www.gasanov.net/PopOops.asp
FireFox içinse şu eklentiyi kullanabilirsiniz.
Kullanıcı avatarı
nuri baba
Kıdemli üye
Kıdemli üye
Mesajlar: 463
Kayıt: 04 Eki 2007, 05:53
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: PopUp Pencereleri %99 engelleyin

Mesaj gönderen nuri baba »

sağol izzet...
Kullanıcı avatarı
yesilaygunes
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2305
Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 14 kez

Re: PopUp Pencereleri %99 engelleyin

Mesaj gönderen yesilaygunes »

teşekkürler izzet
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: PopUp Pencereleri %99 engelleyin

Mesaj gönderen Mendenn »

Kod: Tümünü seç

http://hotfile.com/dl/80367855/cee45e5/Ad.block.P34_.rar.html

Kod: Tümünü seç

http://www.adblockpro.com/screenshot.html
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim

Ama Mozilla kullanıcıları bu eklenti ücretsiz :D...

Resim

Resim

Add to Firefox
Kullanıcı avatarı
AmbaSSadoR
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 779
Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 126 kez
Teşekkür edildi: 97 kez

Re: PopUp Pencereleri %99 engelleyin

Mesaj gönderen AmbaSSadoR »

veya en basiti opera kullanın :)
Cevapla