Xp'ni legal etmek?!

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Xp'ni legal etmek?!

Mesaj gönderen Zaur »

Selam, arkadaşlar Xp'ni legal etmek üçün sorunsuz yol hangisidir?!

Birde bu yıldız işaretinden nasıl kurtula bilirim?

Resim
Kullanıcı avatarı
uçs
Petabyte3
Petabyte3
Mesajlar: 7801
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
cinsiyet: Erkek

Re: Xp'ni legal etmek?!

Mesaj gönderen uçs »

viewtopic.php?p=40005#p40005

Bu yazılımı deneyin..
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Xp'ni legal etmek?!

Mesaj gönderen Zaur »

Orada bir sürü link var, ben Windows.Genuine.Advantage.Validation.v1.7.17.0.CRACKED-ETH0 olanı indirdim doğrumudur?

Birde c.racked'den sonra işe yarayıb yaramadığın nasıl öğrene bilirim?
Kullanıcı avatarı
uçs
Petabyte3
Petabyte3
Mesajlar: 7801
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
cinsiyet: Erkek

Re: Xp'ni legal etmek?!

Mesaj gönderen uçs »

http://www.softpedia.com/progDownload/R ... 42782.html

Burdan.. :!:

Yazılımı çalıştır ve yeniden başlat yazının kalktığını görüceksin.. :)
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Xp'ni legal etmek?!

Mesaj gönderen Zaur »

Peki c.racked'den sonra işe yarayıb yaramadığın nasıl öğrene bilirim yani Xp'ni legal olduğun?
Kullanıcı avatarı
uçs
Petabyte3
Petabyte3
Mesajlar: 7801
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
cinsiyet: Erkek

Re: Xp'ni legal etmek?!

Mesaj gönderen uçs »

Forumda aradım bulamadım.. :!: Bendekini upload ettim.. :) İndirin rar dan çıkarın tarifi içinde..Tüm windowslar için.. :!:

Kod: Tümünü seç

http://depositfiles.com/files/iy28r5gcv 
En son uçs tarafından 05 Kas 2010, 15:29 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Xp'ni legal etmek?!

Mesaj gönderen Zaur »

Link silinmiş.
Kullanıcı avatarı
uçs
Petabyte3
Petabyte3
Mesajlar: 7801
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
cinsiyet: Erkek

Re: Xp'ni legal etmek?!

Mesaj gönderen uçs »

Yeni link verdim oradan indirin.. :!:
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Xp'ni legal etmek?!

Mesaj gönderen Zaur »

Teşekkürler indiriyorum.
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Xp'ni legal etmek?!

Mesaj gönderen Zaur »

Olmuşmu acaba?

Resim
Resim
Kullanıcı avatarı
uçs
Petabyte3
Petabyte3
Mesajlar: 7801
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
cinsiyet: Erkek

Re: Xp'ni legal etmek?!

Mesaj gönderen uçs »

O.K..Olmuş iyi günlerde kullan.. :)
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Xp'ni legal etmek?!

Mesaj gönderen Zaur »

Teşekkürler Allah razı olsun.
Kullanıcı avatarı
uçs
Petabyte3
Petabyte3
Mesajlar: 7801
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
cinsiyet: Erkek

Re: Xp'ni legal etmek?!

Mesaj gönderen uçs »

Önemli değil.. :) Yardımcı olabildiysek ne mutlu.. :D
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Xp'ni legal etmek?!

Mesaj gönderen Zaur »

Arkadaşlar hangi keyi kullanıyorum bu uyarını veriyor, sebep nedir?

Resim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53932
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19752 kez
Teşekkür edildi: 11979 kez

Re: Xp'ni legal etmek?!

Mesaj gönderen velociraptor »

Cevapla